sv90 Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 SOLGT !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 innbytte er også aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 her er et litt bedre bilde prøve på og få de andre brae bildene innpå i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 åssen pris hadde tenkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 jeg er ikke sikker.. fikk et bud på 70 men det var desverre en useriøs kjøper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 hei. Kjempe fin bil. Estorill blå er en av de fineste fargene. =) Men sånn lurer litt, hvorfor godkjenner du den ikke før salg? mye lettere og du ville kanskje også kunne få en bedre pris, samt at ville jeg valgt mellom din og en som var godkjent ville jeg heller valgt den, rent pga av det. Kanskje en tanke å vurdere? =) ellers går nok bilen fort nå. Fint vær og god stemning så får du nok solgt lel. Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 hei. Kjempe fin bil. Estorill blå er en av de fineste fargene. =) Men sånn lurer litt, hvorfor godkjenner du den ikke før salg? mye lettere og du ville kanskje også kunne få en bedre pris, samt at ville jeg valgt mellom din og en som var godkjent ville jeg heller valgt den, rent pga av det. Kanskje en tanke å vurdere? =) ellers går nok bilen fort nå. Fint vær og god stemning så får du nok solgt lel. Lykke til ! takk hvorfor jeg ikke godkjenner den jo da det skal jeg fortell.. for jeg hadde i grunn lyst og handle bil før sommeren trådde helt i kraft.. ja blir nok meget mulig godkjenning i nærmeste framtid.. men da blir det nok ikke salg.. har brukt sykt mangen timer på bilen så vis jeg skal bruke enda fler timer nå tror jeg at salget blir lagt på hyllen en stund stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 nye bilder i show off tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Må bare få si lykke til med salget..såg bilen din på kjøringen på eikås her for en god uke siden:).. Ser meget fet ut!.. Lykke til =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Hvor langt har den gått? Beklager, om du har skrevet det et sted uten at jeg har sett det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Hvor langt har den gått? Beklager, om du har skrevet det et sted uten at jeg har sett det beklager glemte det.. karroseri har gått 270 og motor driv og sklik har gått 190.. men er ikke mye igjen av det som er gått langt... bilen er veldig thigt og fin og kjøre (fått høre det av flere som har prøve kjørt) har byttet så og si alt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 bump:) noen som vil ha fet bil til sommeren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Nå må du gje deg! neida, du får deg vel en annen råtassbil... Til de som lurer, så er dette en veldig pen bil. Kjenner du at det kribler litt i magen når du ser Estorilfargen, så er dette bilen for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Nå må du gje deg! neida, du får deg vel en annen råtassbil... Til de som lurer, så er dette en veldig pen bil. Kjenner du at det kribler litt i magen når du ser Estorilfargen, så er dette bilen for deg hehe finner meg alti noe bra lyst på noen nyere med mindre motor:) men er ikke sikker jeg gidd og selge får vondt bare jeg tenker på hvor mye penger jeg taper !! men takk for det:) syntes det er dårlig intresse for bilen selvom folk syntes den er pen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg