R_E-34 Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 lurer fælt på hvor gamlebilen min er hen i norges land. og om den fungerer bra fortsatt, angrer fælt på at jeg kvitta meg med den. tror den ble solgt til Åndalsnes sist, før det holdt den til i ulsteinvik i mange år... BC94690 er det noen som veit om denne fortsatt er i livet? ser på statensvegvesen at den tilsynelatende har skilter, men er bare godkjent 1 år...? litt spessielt er det ikke?
525i1991 Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 minner veldig om en som går i kr.sund, kan sjekke skiltnr neste gang jeg ser den. samme farge og felger iallefall
knut_olestad Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Bilen går her på Åndalsnes enda, dessverre er den ikke like pen som på bildet lenger.. Noe rævkjørt virker det som.
R_E-34 Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 det var trist å høre, brukte mye tid å penger på den bilen, var i ganske god stand når jeg solgte den noen som veit hvordan han kun har fått den godkjent 1 år? har aldri sett det før, trodde det var 2 år som var normalt jeg angrer nesten på at jeg spurte
Hoem Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Den der har vært i Kristiansund ved flere anledninger hvertfall, har aldri sett nøye på den, bare møtt den kommet i motsatt så kan ikke akkurat si noe om utseende.
Toro Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 noen som veit hvordan han kun har fått den godkjent 1 år? har aldri sett det før, trodde det var 2 år som var normalt jeg Han var vel ett år for seint ute med forrige EU, og siden bilen skal godkjennes annethvert år så blir det bare ett år til neste gang.
knut_olestad Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Tror eieren jobber eller går skole i Kristiansund. Åndalsnes er plassen E34 kommer til for å dø virker dt som, går mye shabby E34 her, men heldigvis har vi noen som passer på sine også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå