Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer fælt på hvor gamlebilen min er hen i norges land. og om den fungerer bra fortsatt, angrer fælt på at jeg kvitta meg med den.

tror den ble solgt til Åndalsnes sist, før det holdt den til i ulsteinvik i mange år...

BC94690

s2fcj1uxg22dp1w4oyau.jpg

er det noen som veit om denne fortsatt er i livet? ser på statensvegvesen at den tilsynelatende har skilter, men er bare godkjent 1 år...? litt spessielt er det ikke?

Skrevet

det var trist å høre, brukte mye tid å penger på den bilen, var i ganske god stand når jeg solgte den

noen som veit hvordan han kun har fått den godkjent 1 år? har aldri sett det før, trodde det var 2 år som var normalt jeg

angrer nesten på at jeg spurte :?

Skrevet

Den der har vært i Kristiansund ved flere anledninger hvertfall, har aldri sett nøye på den, bare møtt den kommet i motsatt så kan ikke akkurat si noe om utseende.

Skrevet

noen som veit hvordan han kun har fått den godkjent 1 år? har aldri sett det før, trodde det var 2 år som var normalt jeg

Han var vel ett år for seint ute med forrige EU, og siden bilen skal godkjennes annethvert år så blir det bare ett år til neste gang.

Skrevet

Tror eieren jobber eller går skole i Kristiansund.

Åndalsnes er plassen E34 kommer til for å dø virker dt som, går mye shabby E34 her, men heldigvis har vi noen som passer på sine også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...