Pirelli Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Selger M5 skinn interiør. Framsetene er utslitte, men bakseta er ganske bra. Dørtrekk følger med som er lagd hull til sveiv. Hadde tenkt og trekke opp igjen side støttene som er mest slitt, men veit ikkje om noen som driver med det her i Ørsta. Dessuten passer dei litt dårlig farge messig i bilen da jeg har grått tak og svart golv teppe. Kom med bud, skal ikkje ha blod pris for dette interiøret...! Bildet er dårlig for det viser akuratt ikkje slitasjen i sidestøtta, men kan ta fleire bilder viss noen er int. tlf: 92204946 msn: marius.moe@hotmail.com
Ripper87 Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 hva ska du ha for bakakslingen å vilken stand er den i
Pirelli Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 hva ska du ha for bakakslingen å vilken stand er den i Bare å komme med bud! Veit ikkje hvilken stand den er i..Bare kjøpte bilen igår og røska ut m5 interiøret og selger resten nå Har 2 bilder som jeg tok av den igår. ¨
Pirelli Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 Er fiksa nåå Må ha mer for at jeg skal orke å skru den av
Ripper87 Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 ja må jo starte bud en plass å du vet jo ikke vilken stand den er i, kan jo si hva du hadde forventa så kan jeg ta det etter det
Pirelli Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 ja må jo starte bud en plass å du vet jo ikke vilken stand den er i, kan jo si hva du hadde forventa så kan jeg ta det etter det Har en som vil gji 1000kr for den, "Standal" her på forumet. Men det var heile bak akslingen trur jeg.
Ripper87 Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 okay du kan si i fra vist han ikke vil ha den så kan jeg gi deg bud på bare diffen;)
Pirelli Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 Har du bilder av dørtrekka foran? og evt pris? Det er berre vanlig stoff dørsider...Og selger alt samla..Kan ordne bilde... Hadde tenkt meg 2000 , for alle setene og 4 dørtrekk ! Kan pansere være V8 panser ? Siden den er ifrå 535 ?
S.Hafsmo Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 535 er jo i6 da. disse ble ihvertfall ikke levert originalt med V8-/facelift-/brei-front. (kjært barn har mange navn )
Pirelli Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 Okey.... Bilen blir vraka neste veke så bak akslingen må bli kjøpt raskt !
Pirelli Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 hvor mye for bagasjelokk?? åsssen farge? Bud..!! Det er grønt metaliic, er litt rust etter festene på spoileren.... Ja kan finne ut fargekoda;) Bilde:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå