EspenO Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Selger et sett originale M Contour II hjul, bredere bak enn foran. 7,5" x 17" med Barum Bravuris 225/45-17 ca 6 mm mønster. 8,5" x 17" med Dunlop 245/40-17 ca 4 mm mønster. Felgene er meget pene. Noen veldig små riper rundt ytterkant, ellers gode greier. Kan evt sende større versjoner av bildene. Hjulene må hentes i Bergen, sender ikke (og har ikke plass til dem i bilen for å levere...) Replicaer finner man mange av, men ikke disse. Prisantydning 8 000 kr. Jeg har kjøpt nye hjul, så er ikke interessert i bytter espen.b.olsen@gmail.com, eller PM meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Regner med det er originalt E36-innpress på disse...? ET42...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenO Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Jepp, stemmer ET41 tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Hei. litt OT, Hvordan ser du at de er originale. jeg spør ikke fordi jeg tviler på at dine er originale eller noe, men har Contour felger selv og lurer på om de er originale eller ikke. ;)lykke til med salget =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Hei. litt OT, Hvordan ser du at de er originale. jeg spør ikke fordi jeg tviler på at dine er originale eller noe, men har Contour felger selv og lurer på om de er originale eller ikke. ;)lykke til med salget =) Skal det ikke stå et BMW-merke på de hvis de er originale, støpt inn i felgen på innsiden? Pluss et delenr. Og på mine står innpresset oppgitt som "IS41" istedenfor "ET41"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenO Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Hei. litt OT, Hvordan ser du at de er originale. jeg spør ikke fordi jeg tviler på at dine er originale eller noe, men har Contour felger selv og lurer på om de er originale eller ikke. ;)lykke til med salget =) Som Torminator sier, og så står det "B M W" støpt inn på en liten "kant" rundt ventilhullet. Tror ikke noen replikaer har den detaljen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå