jonr- Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Jeg har da i 2-3mnd prøvd meg fram med ulike radarvarslinger. Slik type varsling gjør ikke at jeg kjører fortere. Langt ifra. . men om jeg en dag kjører på e6, og politiet vinker inn meg etter å ha kjørt 10/15km/t for fort, så er det fryktelig surt hvis en radarvarsling kunne ha avverget dette..... Det tror jeg alle kan slå seg enig i. Og for de som også vurderer, så er det en som skiller seg ut. Man må gjerne bruke flere selskaper, men om man skal forholde seg til kun 1, så er det politiet.net - 1933 som gjelder. andre konkurrenter er da smsradar og radarsms.... smsradar bruker jeg fortsatt på noen områder, men som sagt - politiet virker best. (de kommer ofte med varslinger som andre ikke gjør. De er også en del kjappere) tenkte bare å lage tråden så slipper folk som meg å lure. for å melde seg på går du enten på politiet.net sin hjemmeside. eller sender p (ditt område) til 1933. eller sender meg pm på tlf ditt, så kan jeg verve deg.
GiljeN Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 meldingen jeg skulle ha fra politiet.net tikket inn akuratt 7min for seint når jeg greide å vasevekk lappen i 07..snart gått mine 2år nå.så blir nokk radarversler på meg.
jonr- Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 meldingen jeg skulle ha fra politiet.net tikket inn akuratt 7min for seint når jeg greide å vasevekk lappen i 07..snart gått mine 2år nå.så blir nokk radarversler på meg. det er kjipt:( .. noen ganger kommer varselen seint, andre ganger fort.
GiljeN Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 stemmer det sjipt å sjipt fikk kansje som fortjent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå