Chris_325iM Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Har lenge leita etter CSL/BBS RX liknende felger i 17" som jeg kan bruke på bane, uten hell, og i går kom en bekjent innom med disse felga og lurte på om jeg kjente noen som trengte 17": Jeg slo til for å si det slik hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Det så jo rett og slett pent ut! Er det felger uten skader, er det jo bare å beholde dem som bruksfelger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 de er helt uten skader faktisk! ingen vibrasjoner også sitter det Yokohama dekk på med helt ok mønster også til 3.000,- så var ikke det noe å lure på vurderer faktisk å droppe nye 18" men jeg har ikke bestemt meg enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 hvilken farge er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Veldig pent! Er det samme som jeg har på vinter, BBS RX? (CSL replica). Så veldig slik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten01 Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Kledde bilen utrolig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Tydligvis fler enn meg som liker de Nei, er ikke BBS, aner ikke hva slags fabrikat det er faktisk elementz: hvilken farge på hva? felgene eller bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Nice, dei passa jo bilen Perfekt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå