Fixfax Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 om du tar budrunde kan jeg by 2500 ^^, alt jeg har råd til for øyeblikket
Kimmit Racing Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 er jo en start..men går ikke for den prisen..da bygger jeg heller noe gromt selv
Fixfax Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 regnet med at det ikke gikk til den prisen, men som du sier selv, en start hehe
E30 er tingen Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 går dette ann å bruke på sugemotor med noen økning i effekt?
Kimmit Racing Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 går dette ann å bruke på sugemotor med noen økning i effekt? ja det gjør det:-)er trakter og det er likt stemt
Kimmit Racing Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 regnet med at det ikke gikk til den prisen, men som du sier selv, en start hehe he he.lov og prøve seg vetdu...gjør det stadig eg
vrossi46 Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 litt off topic.. mn hva er de slangenipplane på olje returen til.?
Kimmit Racing Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 litt off topic.. mn hva er de slangenipplane på olje returen til.? har ingen aning dessv...er en svenske som har laget det..er bare og blende og kjøre som vanlig.mest trolig så har dette plenumet gått med kompressor og hatt olje retur der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå