Elliott Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Ska bytte denne men kommer ikke til med verken 24 fast eller 24 kopp. Er det noe spesialverktøy som må brukes? -Mats
deerepower Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 hmmm jeg skrudde da ut denna på min.. mener da jeg brukte 24 pipe får du den ikke innpå?
Elliott Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 neij er umulig å få den innpå uansett hvilken ende man bruker. Er ikke at det ikke er plass til fastnøkkelen, er at jeg ikke får grep rundt giveren.
tangorev Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Jeg brakk av koblingen slik av pipa gikk nedpå og erstattet med kabelsko bare. Evt kan du bruke en lang pipe om det går.
Elliott Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 hmmm en lang pipe hadde jo funket, men er ikke så normalt me 24 som er lang:/
tangorev Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Check, hadde ikke det jeg heller. Måtte derfor brekke bort plasten
OverKill Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 hmmm en lang pipe hadde jo funket, men er ikke så normalt me 24 som er lang:/ Biltema har lange piper i dimensjonen du skal ha, kjøpte der jeg for å bytte oljetrykks-føleren min...
Elliott Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 hmmm en lang pipe hadde jo funket, men er ikke så normalt me 24 som er lang:/ Biltema har lange piper i dimensjonen du skal ha, kjøpte der jeg for å bytte oljetrykks-føleren min... Nærmeste biltema er jo da trondheim og jeg holder til i Bodø
OverKill Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 hmmm en lang pipe hadde jo funket, men er ikke så normalt me 24 som er lang:/ Biltema har lange piper i dimensjonen du skal ha, kjøpte der jeg for å bytte oljetrykks-føleren min... Nærmeste biltema er jo da trondheim og jeg holder til i Bodø Da blir det et problem... Hvis du tar en fastnøkkel og sliper denne til så du får den på da? Har laget masse spesialverktøy opp igjennom tidene med vinkelsliper jeg, hehe:)
Elliott Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 fikk det til med en lengere pipe, måtte stikke innom fattern, å han hadde en perfekt en liggende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå