Morten01 Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Hei. Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere tråden, så tok det her. En kompis av meg,(som er bilmekaniker) har vistnok en orginal Hartge M3 e30 stående hjemme hos seg. Den er etter det jeg forstod orginal Hartge av VIN-nummeret. Så lurte på om noen hadde noe bilder og/eller informasjon rundt denne modellen, og om dette kan stemme? Har prøvd å søke litt rundt omkring, men fant svært lite. Husker ikke årstallet på den, men husker det som var spesielt med Hartge M3'en var att den ikke hadde skjermutbyggere som en orginal e30 m3. Men ellers var det meste likt. Er takknemmelig for all hjelp og info om denne. På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Hmm... aldri hørt om... Må få inn noe bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten01 Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Er ikke denne, men er de eneste bildenejeg fant på internett av samme type. Den han har er rød. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 H35 24 hadde vel M88 motor med 286 hk trur jeg, men da er det jo langt ifra en m3 den grå der er en vanlig H35 med M30 men absolutt en spesiell bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALPINA-B6 3.5 Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 http://www.e30.de/ I menyen til venstre står det hartge.. Gå inn der og videre på m3. M3n hadde en oppjustert E28M5 286hk motor.. Kan nevne kammer,grenrør, eksos og annen ecu. Mvh Tom egil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten01 Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 http://www.e30.de/I menyen til venstre står det hartge.. Gå inn der og videre på m3. M3n hadde en oppjustert E28M5 286hk motor.. Kan nevne kammer,grenrør, eksos og annen ecu. Mvh Tom egil Akkurat det jeg leita etter Her sto alt jeg trengte å vite, tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deerepower Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 ca 1000:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Hei.Husker ikke årstallet på den, men husker det som var spesielt med Hartge M3'en var att den ikke hadde skjermutbyggere som en orginal e30 m3. Men ellers var det meste likt. Er vel en 86' modell mener jeg han sa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå