JE Motorsport Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Vurderer å selge mine originale 17" M-kontur felger med piggfrie vinterdekk. Felgene har noe kantskader + punktvis noe dårlig finish på overflaten,men er runde og fine ellers. (PS:kommer flere bilder av felgene i morgen) Sitter 215/45-17" Bridgestone dekk foran med godt mønster, og bak sitter Yokohama 225/45-17" som var nye i desember.(nypris 1950,- pr stk). Bud over xxxx ønskes Kan også selge felgene samlet uten dekk for xxxx,-kr/bud over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 Innpress(ET) er 41 om det skulle være noen tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 Beklager, her er flere bilder litt forsinket.. Ikke noen store skader, men vanlig parkeringskrubbing langs kanten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Er det 7,5 + 8,5 eller er det 7,5 rundbaut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Er det 7,5 + 8,5 eller er det 7,5 rundbaut? Ganske sikker på at det er 7,5" bredde på alle, men sjekker ut det 100% i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 De er 7x17 et41. Tipper disse var ment som vinterfelger til m3ene. Ser det på at de ikke har m-emblem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Er de orginale dersom de bare er 7" brede? Trodde de bare ble levert i 7,5" og 8,5"!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Er de orginale dersom de bare er 7" brede? Trodde de bare ble levert i 7,5" og 8,5"!?!? De ble levert i 7" uten m-emblem ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Er de orginale dersom de bare er 7" brede? Trodde de bare ble levert i 7,5" og 8,5"!?!? De ble levert i 7" uten m-emblem ja. Mulig du har rett i det, men som sagt sjekker i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Da har jeg sjekket, alle felgene er 7X17" med ET41 og original delenr står på innsiden av felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Altså egentlig ikke orginale M3 felger, men orginale M-look felger Må være perfekte til vinterfelger da man har den orginale kvaliteten, samtidig som man kan putte på relativt smale dekk. Hadde jeg hatt penger hadde jeg tatt dem med en gang!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Altså egentlig ikke orginale M3 felger, men orginale M-look felger Må være perfekte til vinterfelger da man har den orginale kvaliteten, samtidig som man kan putte på relativt smale dekk. Hadde jeg hatt penger hadde jeg tatt dem med en gang!!! JO, de er originale Ble solgt som opt nevnte tidligere i tråden som vinterhjul til E36 M3´ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Kan også selge felgene samlet uten dekk for xxxx,-kr/bud over. Og som sagt xxxx,-kr med piggfrie vinterdekk. Felgene er litt stygge/skitne på innsiden og noe kantskrubb, men det har jo ikke all verden å si. Legger med flere bilder som viser hver enkelt felg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Hvor er det mulig å hente disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Hvor er det mulig å hente disse? De befinner seg i Oslo(Lørenskog) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå