Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, men det her er jo ett diskusjons og tipsforum ikke sant?

Ikke ett sånt "alle andre skal gjøre en jobb jeg ikke gidder å gjøre"-forum?

Hvis du gjør en innsats så er det IKKE noe problem å finne ut av det..

Her er vi tilbake på hva jeg skrev i første innlegg.. HVA skal du ha? Noen er billige på sideskjørt, noen er billige på frontfangere, noen er billige på senkesett, noen er billige på trimming osv osv.. I tillegg til dette er det jo 100 forskjellige deler av hvert slag og 10 000 forskjellige måter å sette sammen ett "kit" på.. Ikke er det oppgitt hvilken bil du søker til engang..

Også kan det hende om du gidder å gjøre en innsats, at du får ett spesialtilbud om du skal handle endel fra en plass..

Skrevet

Hehe.. ;)

Nå kan jeg svare litt..

Turbo går jo helt fint, men man bør jo tenke på km. standen til slike motorer.. Kan være greit å gå over motor og bytte deler som er slitt, så man får en motor i god stand, før man skal presse på litt mer hester som sliter litt ekstra..

Billig turbo så vil jeg anbefale a-dekk sine kitt. Link på høyre siden her.. Skal du ha noe skikkelig kraftige saker så tenker jeg kimmit sport er minst like behjelpelig..'

Når det gjelder stylingen, er det sykt mye å velge i, men hvis du sammenligner priser innenfor de nettbutikkene jeg ga deg ovenfor, bør du kunne være innenfor de billigste.. Lykter er jo ofte ebay.com billig også men her må man ta med frakt..

Skrevet

Vet du engang hva en dumpventil er?

Det er ganske omfattende å bygge et holdbart turbooppsett, så når du ikke engang vet hvor du får kjøpt deler, eller om du kan bygge på motoren din, ville jeg satt meg ned å lest mange tråder om turbobygg, og om hvordan alt virker.

Lykke til : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...