Jay-O Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Selger min g25 ratt til pc og playstation (virker ikke på xbox). Det er et genialt ratt med clutsj pedal og h-gir, trukket i syntetisk skinn. Det er force feedback, og god respons. Jeg bruker det på min ps3 sammen med Gran Turismo Prologue. Det er et rått ratt! Jeg tenkte 1500 for det.
EzzY Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Kjipern at jeg ikke venta noen uker uansett da. Kjøpte mitt for noen uker siden til 2300 ink. frakt Har knaptnok brukt det =/ Anbefales btw, det er vidundelig å bruke, gir god følelse av veigrep også Om du først skal ha ratt, pedaler og gir til PC/PS3 kjøp dette
Jay-O Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 Synd, men du har et jeklig bra ratt å leke med da! Jeg selger mitt mot min vilje, har ikke tid til gaming, og dama er lei at det ligger og tar plass (vi bor i en veldig liten leilighet)
EzzY Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Det er plasskrevende, men om du har litt til overs er det noe du ikke bør gå glipp av
E30 er tingen Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 kan du sende til bergen? og fungerer alle pedaler gir og knapper
Jay-O Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 Ja, kan sende det med kystbussen f.eks. Alt fungerer som det skal, dog det er av og til en feil som slår inn når du skal bytte fra h-giring til sekvensiell ("steptronic"), men alle jeg kjenner som har g25 opplever det til tid og annen. Det skjer en gang i skuddåret, ingen biggie.
Jay-O Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 1100 er registrert. Hvis ikke annet er registrert innen fredag er den din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå