Gå til innhold

Sort BMW 520iAT 1998-modell

Knut O E61
 Share

Anbefalte innlegg

Pen stasjonsvogn. Smakfull utstyrs og fargekombinasjon. Godt bevart eksemplar. Rust har ikke vært noe problem bortsett fra bakluken som ble byttet. Dette er en typisk svakhet på disse bilene. Hadde tenkt å beholde bilen lengre, men min kone som har lært seg å sette pris på BMW'ens kvaliteter og egenskaper forlangte en E61. Hun greide å overtale meg et år eller to tidligere enn antatt. Det betyr at jeg har hatt et langt perspektiv på vedlikeholdet. Blant annet er dekk og bremser ganske nye og det ble byttet girolje, filter m.m. på automatkassen.

Se her http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16985037

Bilen blir brukt på påsketur på strekningen Ålesund-Stryn og helgen etter kanskje til Hafjell. Kan avtale visninger pr mobil/SMS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

:D

Det er fremdeles mulig å gjøre en god handel på en nydelig familiebil. Det er mulig at prisen ble satt noen få lapper for høyt for å få til en rask handel. Det er lov å prute litt, men husk at det lønner seg ikke å spare 10 tusen ved å kjøpe et middelmådig eksemplar.

Denne bilen er helt i orden og krever ingen påkost slik de fleste bruktbiler må. Velkommen til en god og trygg handel. Bilen er i dag på verksted for å sikre at alt er i orden til salget. Er det et BMW arrangement 1. mai i Ålesund i år også? I så fall vil jeg forsøke å parkere den på arrangementet med salgsplakat. Hvis den ikke blir solgt i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Det ble noe problem med ABS systemet midt under salgsprosessen. Det er ventetid hos kompetente verksteder, men endelig i dag fikk jeg slippe til og fikk vite at feilen er funnet og bilen er klar. Det ble gjort en avtale med en potensiell kjøper, men han har ikke sett bilen ennå. I mellomtiden har jeg bare notert henvendelser i tilfelle noe skulle skjære seg, så her skjer det noe i løpet av de nærmeste dagene. Skiboksen var lånt og er blitt avmontert etter påske, så den kan ikke følge med. Send meg en mail så skal jeg eventulet følge opp de som har vist interesse. Den blir nok solgt i helgen eller til uken. Bilen er MEGET velholdt. Rust er ikke noe problem på denne. ALT fungerer som det skal. Forholdsvis nye bremser og kvalitetsdekk på originale lettmetallfelger. Dette er en skadefri bil med original lakk i god stand. Interiøret er også MEGET pent inkl førersetet. Her er det ikke spart på vedlikeholdet, heller ikke i den senere tiden da planen var å beholde den LENGE. Filosofien var at med godt vedlikehold kan betydningen av årsmodell og kilometerstand reduseres til å bli bare et tall. På den måte skulle jeg ha en flott bil i mange år, men min kone overtalte meg til å kjøpe nyere 5-serie. Jeg gjorde en god handel på en ny bil. Valgte bevisst å kjøpe før jeg selger den gamle og da er jeg innstilt på å selge denne til en "fair" pris fremfor å holde på i uker og måneder. Tror annonsen forsvinner fra nettet 9. mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...