Morty999 Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 noen her i området som kunne tenke seg ett lite treff på mandag eller noe ? skal være her i påsken så kunne vært kult å mtt noen herifra
marararius Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Hadde vært moro det, men nå er det sånn at BMWen fortsatt står inne, og jeg kjører rundt i en jævla gul 245!
Morty999 Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 ingen som vil?? er ute å "råner" i kveld
MatsBuer Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Jeg kunne vel sikkert tatt en tur i den nybulka og originale e46'en min. Kommer til å høste mange kommentarer føler jeg
Morty999 Skrevet April 10, 2009 Forfatter Skrevet April 10, 2009 hmm, lite respons her da, og her som det er så mange ifra også..
Wendel Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Får jeg bilen min til å gå sånn nogenlunde stiller jeg sikkert
Morty999 Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 virker ikke som det blei noe bra respons på dette, men har dere noen tips om hvor så kom igjen, jeg er ikke kjent her i byen
Fliid Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Still dere under brua ved Arkaden, sammen med rånerene.. ; ) hoho, får nok noen blikk da ; ) Ellers er det vel fint å kjøre ned på langbryggene. Rett ved hotellet. Jeg tror desverre jeg må gi slipp på denne muligheten til treff, da tapetet for i morgen er rimelig fult fra før. Mange entusiaster, elller i det minste bmw interisserte folk i Skiens området / brukere her på bimmers. Rart responsen er så dårlig. Får håpe klubb treffet 10 mai går bedre! Still opp på ett impulsivt Mandags treff da folkens!! : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå