H_c Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Heisann gutter. Jeg vil samle alle modellene av m-biler bmw har hatt opp gjennom, og ta et treff der vi tar bilder av disse sammen og får litt intervju med førerne om hvorfor de har valgt akkurat SIN m-bil. Dette skal bli en reportasje i neste fahrfreude. (bmw klubb bladet) Håper flest mulig av dere kan stille på dette. Kom med nyvasket bil, og HELST med sommerdekk... Dato er NESTE ONSDAG kl 17.30! ( dato 15 april ) Og sted er utenfor SANDNES ULLVARE sin bedrift på Fosseikeland. sms til 91558890 for veibeskrivelse! Vi blir etter planen en god gjeng fra Stavanger området, men om noen andre vil komme innok så hadde det vert supert! Vi kunne trengt nyeste m3 og nyeste m5, samt den derre båt editionen fra 86, e28? Pluss flere eksemplarer av de andre utgavene. det er meldt sol og fint vær på onsdag. Anyone? H_c
spruddel Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Bra innitiativ Gleder meg til å lese denne reportasjen
///MPower Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 kunne kommet med min hvis eg hadde fri. er det noen med E34 M5 Touring som skal være med?
rolfi Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Er det lovlig for oss som ikke har M-biler å komme og se?
Ad|oS Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Skulle gjerne vært der å tatt litt bilder selv, men er desverre, for min del, litt langt unna....
Jay-O Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Er det lovlig for oss som ikke har M-biler å komme og se? Undrer det samme...
hylle Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Skade jo sikkert ikkje å dra forbi og se på, men må liksom ikkje stilla opp bilen din midt iblandt M bilene akkuratt denne dagen.
H_c Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 Jada, herreguid, bare å komme og se på, området er stort, og vi går nok bare rundt og vimser og drøser alikevel. Arotisheda, Flott, da snakkes vi der ute. mpower bergen, ingen touring foreløpig, kun sedaner av e34, men i morgen får jeg tilgang til en liste med eiere i området her, og da skal jeg sende sms til dem og spørre, ikke alle som henger på forum ser du. hehe.
Morty999 Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Vi kunne trengt nyeste m3 og nyeste m5, samt den derre båt editionen fra 86, e28? H_c kan du argumenter hva du mener om båt edition ?
smez Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Vi kunne trengt nyeste m3 og nyeste m5, samt den derre båt editionen fra 86, e28? H_c kan du argumenter hva du mener om båt edition ? en uten rust i gulvet
Gunnar Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 kan du argumenter hva du mener om båt edition ? Fronten skrår fremover, og dette er jo relativt likt som fronten på en båt. Sammenligning med en haikjeft er vel mer vanlig, men det kommer jo an på øyet som ser. Forøvrig bør du ikke ta kommentarene til H_c så tungt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå