Kjekklaff Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Selger min 320i sedan pga av kjøp av ny bil! den skal bort fort så selges for 35.000 bilen har gått 184000. Ikke foretatt noe motor eller karosseribytte på den Bilens farge er Boston Green metalic Den er helt ogrinal bortsett fra fanger og angle eyes og crystal lykter bak, Den selges billig pga av små feil Små Feila er: Skadet frontrute Slite hjulager eller stabstang på venstreside Defekt motor på V.Viskerarm OG til slutt pipping i venstre bakhjul (slit bremsekloss) det er litt overflate rust på den, på høyrehjulbue bak, og 3-4 prikker med en diameter på 0.5-9mm på bakluke den er proffsota rundt hele bil med 20% lysgjennomtrenging, Og venstre dør falmer sotinga av, Men viss bilen selges før jeg får time betaler jeg arbeidet for ny film:) er ikke noe verdensmester på å ta bilder, haha! men de funker og bedre blir de til jeg har fått laddet opp digital'n:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 hvilkeen modell er det? eu ok? veiavgift betalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjekklaff Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 det er en 1994, EU ok 5 mars 2008, med 0 feil Ja det er den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the stig Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 har du bilder å info om bil innteresse for innbytte i en e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddk Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjekklaff Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 helst ikke noe innbytte:P er noe rart med Internett exploreren min så vil ikke laste opp bilder her, men her er det autodb kode:2116731 dårlige bilder, bedre kommer snart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 ikke intressert i og bytte i en kurrant e30 320i cab??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg