carlhaakon Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 dere får lese annonsen og er det noe jeg har glemt får dere bare spøre http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2139003 MVH Carl Haakon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 Ingen som vil ha en bil som faktisk er pen og i bra stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Hadde det vært manuell hadde jeg slått til i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 Hadde det vært manuell hadde jeg slått til i alle fall ja det som er synd egentlig. men sa det samme selv da jeg var og så på den, helt til jeg faktisk fikk prøve bilen. så hadde du prøvd bilen skal jeg love deg du hadde likt den hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg