Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et BSE datasprut jeg skal selge komplett med kabelmatte og div sensorer. Følger og med 60-2 triggerhjul. Er satt opp for 12 dyser nå, men er bare å koble vekk 2 ledninger for å bruke 6.

Følger med Bruksanvisning og koblings sjema.

Pris 5000,-

Skrevet

dømm sier sånn dømm som har peiling.

jeg aner ikke, Men han som har laget sprutet er norsk, og 0 problem å snakke med å få tips av.

Sprutet skal være basert på Bosch Motronic injection fra BMW hvis jeg husker riktig.

Skrevet
dømm sier sånn dømm som har peiling.

jeg aner ikke, Men han som har laget sprutet er norsk, og 0 problem å snakke med å få tips av.

Sprutet skal være basert på Bosch Motronic injection fra BMW hvis jeg husker riktig.

Ja, vet godt hvem han er. En genial og meget opptatt mann! Ledningsnettet som er på sprutet, er det til alt på motoren eller må man bruke noe av det gamle?

Skrevet

det er litt begrenset hva jeg vet om det siden jeg bare har kjøpt det og vurderer å selge det videre.

tror det er alt som trengs av det som er av ledninger på blokka.

Ledningsnettet skal visstnok ha vært laget av propan på forum.

Jeg fikk ikke med programmvare av han gnomen jeg kjøpte det av, men fikk tilsent en programvare av han bse duden som han mente skulle fungere.

alt av ledninger og sånn ser godt brukt ut, men skal være i perfekt stand.

Skrevet
det er litt begrenset hva jeg vet om det siden jeg bare har kjøpt det og vurderer å selge det videre.

tror det er alt som trengs av det som er av ledninger på blokka.

Ledningsnettet skal visstnok ha vært laget av propan på forum.

Jeg fikk ikke med programmvare av han gnomen jeg kjøpte det av, men fikk tilsent en programvare av han bse duden som han mente skulle fungere.

alt av ledninger og sånn ser godt brukt ut, men skal være i perfekt stand.

''Propan'' er en kamerat av meg så da kan jeg høre med han angående ledningsnettet. Regnet egentlig med at det var hans gamle siden det ikke er mange av de BSE spruta. Kan likesågodt spørre deg med en gang, er prisen prutbar?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...