CaS Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Hei, jeg lurer på om noen kunne hjulpet meg med å finne ut om det er mulig å sette på m5 styling( fanger og skjørt) fra en sedan til en touring? Har selv en 520i touring og skal ha styling, men jeg veit ikke om det passer? Får har fått tak i noe jeg kan kjøpe fra sverige, men det er fra sedan, og da lurer jeg på om det vil passe på min bil? Mvh Alex
Gunnar Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Jeg er rimelig sikker på at de går overens, men sjekk ETK ("Online ETK" i høyre hjørne), så finner du fort ut det helt sikkert.
Ballder Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Blir feil om du skal bytte hele fangeren bak i hvertfall, men ellers mener jeg det passer.
CaS Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 hva mener du med hele fangeren a? jeg har ikke orginal fanger fra før, har det noe å si? Om noen har noen tips til hvordan det bør gjøres så hadde det vært bra: D
CaS Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 Jeg er rimelig sikker på at de går overens, men sjekk ETK ("Online ETK" i høyre hjørne), så finner du fort ut det helt sikkert. Den siden du snakker om, jeg syns den var litt for komplisert til at jeg fikk noe særlig ut av det, noen som kanskje kan hjelpe merg med å finne det ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå