Per Ståle Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Har 2 interiøret på hånden i Sverige. Enne et standar svart skinn comfort interiør med armlener og med varme som vist nok ikke fungerer. Det andre er et del skinn interiør. Svart skinn på sidene og lyse grått i selve puten og ryggen.. Armlener og varme som ikke fungerer i disse og.. Hvis jeg får salg på en av disse, så kan jeg kan jeg ta det med meg hjem i slutten av April når jeg skal ditt og hente mitt.. Oppdatert 13.04 - Kun delskinn interiør tilgjengelig Er ikke intresangt å ta med hjem for under 4500 Send meg en PM med mail adressen din. Så sender jeg bildene direkte til deg.. Får ikke lagt de inn her Eller se her: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2141308
kalle8 Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Hei. Jeg var og hentet et skinn interiør i sverige i går som Per Ståle hjalp meg med. Kunne ikke blitt mer fornøyd !! Tusen takk ;D
Per Ståle Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 Ingen ting å Takke for Kalle8:) Håper at det var i bra stand og prisen ble "rett"
kalle8 Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Prisen ble helt rå for og si det rett! Jeg fikk for 2800,- norske kr sedowline rundt vinduene, det for jeg på gatebil i mai hvis han holder ord. Rollo i skinn Og fult interiør, som var 100% vil jeg si.
Per Ståle Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 Har med andre ord gjort en kjempe deal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå