oddlef Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Hei! Har xenon i nærlys og grøftlys på min 320d, så har veldig lyst på xenon i fjernlysene Noen som vet om slike ettermonterings-sett som passer? link? Dyrt? Har sett fler sett på internett, er det samme monterings-sett på nærlys og langlys, bare forskjellig pærer? har ca 0 peiling på xenon, har aldri montert eller noe Tusen takk for svar:)
Kri$$ Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Det ligger vel et sett for xenon i langlys på GS, prisen er vel rundt 7000 mener jeg å huske. Personlig synes jeg ikke det er verdt det, er godt nok lys i langlysene fra før. Kan jeg spørre hvilken type grøftelys (runde/ovale) og om det er xenonmatch? Eller om det er bare "blå" pærer?
Sjøbuse Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 www.vvme.com de selger alt av xenon og det koster deg ca 500.- tenker jeg. har bestillt derfra før. bestillte på tirsdag. hadde lys på fredag. om du vet hvordan pærer du har i fjernlysene. (jeg har H7) om du også har H7 så bestiller du til H7 kit. da skal det passe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå