stiann Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 hei vurderer sterkt og kjøpe felger av sharif. men jeg lurer på om det er noen andre har som har kjøpt disse felgene, pga prisen så lurer jeg litt på hvordan kvalitet og utseende er. det er disse felgene jeg tenker på http://www.sharifs-webshop.no/display.a ... prodid=224
Torbjørn H Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Kan ikke si noe på prisen ihvertfall. Men jeg har hørt forskjellig om Sharif. Husker jeg så en kar på nettet med en Audi A6 Avant som var så missfornøyd at han fikk laga til store vinyler på bilen der det sto noe sånt som "Aldri mer dekk og felger fra Sharif"
stiann Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 har hørt om det jeg og, men når man tenker på hvor mye dekk og felger han selger så må mn regne med at det kan vere noen som ikke er helt fornøyd. og det er jo stortsett de som ikke er fornøyd man hører om. men uasett så spiller ikke servcien hans noe rolle for meg. tenker mere på om det er noen her som har sett disse fegene live eller best hatt disse på bilen.
Haug Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Er jo billige dekk/felger på Dekklåven i Furnes og
stiann Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 tommy på dekklåven var mye billigere før. han har økt prisene sine ganske mye. har kjøpt mye dekk og felger av han før. tenkte jeg skulle kjøpe dekk av han i år og, men når man kan legge på to tusen og få med felger på kjøpet hos sharif synes jeg det er bedre. gøy med nye felger og
Torbjørn H Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 En kjapp Photoshop avslører at det blir å se noe slikt ut. (dog uten bremser) Mulig at 18" er litt mindre enn det du ser på bildet, men ikke mye, i forhold til felgene på originalbildet.
stiann Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 så bra ut det der synes jeg. takk for den.
Bmw_325i_ Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 hei vurderer sterkt og kjøpe felger av sharif. men jeg lurer på om det er noen andre har som har kjøpt disse felgene, pga prisen så lurer jeg litt på hvordan kvalitet og utseende er. det er disse felgene jeg tenker på http://www.sharifs-webshop.no/display.a ... prodid=224 det er noen skikkelig drittfelger.. ei dump å dem er skakke. snakker av erfaring. samt at aabenraa felglager i kbg som forøvrig er helt rå på å rette felger (har skikkelig utstyr) dette var på baksiden av felgen. rettet der den var skakk, men neida felgen var så myk at den vrei seg på en annen plass. hehe. vil ikke anbefale å kjøpe de felgene. er en grunn til at du får 18" felgpakke til 6000,- er vel egentlig dekk du kjøper Å så får du med noen skikkelig drittfelger på kjøpet styr unnå billigfelgene hvis du vil ha noe som du kan kjøre på norske veier med.
stiann Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 ok var egentlig det jeg regnet med. er det disse felgene du har prøvet? eller er det bare billig felger du uttaler deg om? har kjørt på masse forskjellige felger selv. både billige kina felger og dyre felger. det aller dårligst jeg har brukt var momo felger til 3000kr pr stk. disse var myke som smør. så dyre felger kan vere dårlige dem og
Bmw_325i_ Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 ok var egentlig det jeg regnet med. er det disse felgene du har prøvet? eller er det bare billig felger du uttaler deg om? har kjørt på masse forskjellige felger selv. både billige kina felger og dyre felger. det aller dårligst jeg har brukt var momo felger til 3000kr pr stk. disse var myke som smør. så dyre felger kan vere dårlige dem og til informasjon så blir nesten alle felgene produsert i kina keskin,zito, osv.. så litt feil å kalle det en kina felg hehe. men ja. er sharif felgene jeg pratet om. identisk med de du viste til. momo er oppskrytt. men sant. det dyreste alternativet er ikke alltid det beste. bestilte akkurat Zito Milano til omegan min. hørt mye bra om zito.forholdsvis grei pris også. betalte vel 19000,- for 9.5x19 og 8x19 med 265/30-19 og 235/35-19
dram1983 Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 har samme på min 520... ser ganske bra ut... de er 8.5 brede... kan sende bilde hvis du vil og jeg skjønner åssen jeg gjør det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå