Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Satte de på på mandag, så er foreløpig fornøyd... Ikke no negativt å komme med ihvertfall... Tok vel litt i underkant av 2 uker fra jeg bestilte til jeg fikk de. Skal ikke klage på 6 lapper for de.. Får jo mye råere felger andre steder, men er ikke så fin på det... Så lenge det holder og ser greit ut, klager jeg ikke...

Skrevet
Satte de på på mandag, så er foreløpig fornøyd... Ikke no negativt å komme med ihvertfall... Tok vel litt i underkant av 2 uker fra jeg bestilte til jeg fikk de. Skal ikke klage på 6 lapper for de.. Får jo mye råere felger andre steder, men er ikke så fin på det... Så lenge det holder og ser greit ut, klager jeg ikke...

problemet med felgene er at de er altfor bløte.. er der feilen ligger. å når de gjelder dekka så er vel ikke de noe å si på hos sharifen. har du sjekket dot på dekka. altså det står dot0108 (januar 08) produksjonsdatoen på dekkene. er en stor fordel at disse ikke er gamle da det fører til dårligere egenskaper enn det burde være. husk på at det er hjula som er i kontakt med bakken. så for min del har dekk mye å si på sikkerheten :)

Skrevet

ja faen :P det er det vel. hehe. nankang ns2 da sikkert. nei får nå håpe du ikke er like uheldige som de fleste som roter seg borti de felgene der. hold deg unna dumper :P selv om det ikke er så lett på den fine veistandaren her til lands.

Skrevet

får stase på det;)

noen forslag til noe jeg kan gjøre for å få den til å se litt bedre ut?

har tenkt på hel crom list rundt hele, og nye lykter forran og bak..

• 1 year later...
Skrevet

Litt OT, Dekklåven handler jeg ikke lengre av.. Når de legger på dekk på møkkete felger, så de måtte balanseres 2 dager etter når jeg vaska felgene.. det er lite profft.. er vel gankse normalt at de kjører felgene igjennom vaskemaskina før de legger på.

Skrevet

Har tilsvarende 17 tommere på min, har hatt de ganske nøyaktig et år.

Ikke noe å ha på pryd-biler. Lakken rundt bolthullene blir veldig oppripet ved hjulbytte for eksempel.

Men helt OK til denne prisen :)

Skrevet

HOLD DEG UNNA!

Jeg kjøpte samme felger av han i fjor før sommerferien, var på ferie med bilen der jeg så si kun kjørte motorveier og felgene var bøyd.

Har til nå byttet felgene 2 ganger. Der jeg da fikk to på garanti ( pga flassing og skjevhet).

Jeg husker når jeg var der og fikk nye felger så jeg at de hadde lagt på 140 gram på ene bakfelgen og rundt 100 på andre.

Dette tyder på at felgene mest sannsynlig er skjeve før dem blir satt på bilen.

Og som de fleste vet er BMW veldig følsom når det gjelder kast ubalanse osv.

Billig men IKKE bra.

Skrevet
Litt OT, Dekklåven handler jeg ikke lengre av.. Når de legger på dekk på møkkete felger, så de måtte balanseres 2 dager etter når jeg vaska felgene.. det er lite profft.. er vel gankse normalt at de kjører felgene igjennom vaskemaskina før de legger på.

Hva forventer du? at de er slaver? de hadde sikkert vaska felgene dine, om du hadde bedt dem gjøre det, men da måtte du også betalt for det.

Hvorfor vaska ikke du dem først?

hvis de hadde vaska alle felgene med dritt inni, hvor mange timer i uka tror du det hadde tatt? og hvor mange tror du faktisk hadde betalt for den servicen?

ene og alen din feil etter mitt synspunkt, men det er nå meg da, aldri vært der før så jeg vet ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...