Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Natt til fredag, hadde jeg drukket litt (0.66 i promille) og seinere på kvelden satt jeg meg inn i bilen min mens jeg ventet på falck. bilen stod parkert på en liten plass ved veien og bilen var ikke i gang og nøklene stod heller ikke i tenningen. Før falck dukket opp kjørte politiet forbi og så denne parkerte bilen da, der jeg satt. de beslagla kortet for mistanke for kjøring i beruset tilstand.

De har aldri sett meg kjørt og nøklene stod heller ikke i tenningen da de kom.

Jeg kommer vel ikke til å miste lappen når de ikke kan bevise at jeg faktisk skal ha kjørt??

Skal på stasjonen på onsdag da saken blir lagt fram til juristen,

Hva mener dere jeg skal gjøre?

takker for svar=)

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

De kan nok sikte deg for promillekjøring så lenge det ser sånn ut.Er vissten del som har mistet lappen på det.Men ventet du på at falck skulle taue bilen?

Sier seg selv du ikke vil bli siktet hvis den bilen ikke er mulig å kjøre ;)

Det kan du jo og si på politistasjonen.

Lykke til

Skrevet
var motoren varm og sto i grøfta i tillegg høres de ut som om du har en dårlig sak

Hvor stod dette, vet du dette eller er det synsing fra din side?

Skrevet
var motoren varm og sto i grøfta i tillegg høres de ut som om du har en dårlig sak

Hvor stod dette, vet du dette eller er det synsing fra din side?

kun synsing fra min side dette...
Skrevet

Du kan bli dømt for "forsøk på føring av motorisert kjøretøy i beruset tilstand" å risikerer noen år uten lappen. Skaff deg advokat.

Skrevet

hvis det skulle hende at jeg blir dømt for kjøring eller forsøk på kjøring, vil ikke promillen min ha en betydning på hva straffen kan komme til å være?

0.66 er jo ikke akkurat mye.. mener å ha lest at med lav promille så får man bare 6 måneder + ?

Skrevet

Satt du på sjåfør eller passasjersiden da politiet så deg? Å sette seg på sjåførplass er iallefall livsfarlig hvis du ikke er edru, iforhold til å miste lappen.

Hadde du nøklene på deg?

Det er mye du ikke har fortalt om forhistorien for hvorfor bilen din ble tauet, og hvorfor du var alene med bilen din da du var beruset til at jeg kan gi deg noen mer råd.

Eneste sånn umiddelbart er som gutta over sier, skaffe seg advokat,og nekte på ALT.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...