morten0 Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Felgene er solgt Hei. Jeg lurte på å selge mine gamle AC Schnitzer felger. Håpet at noen her inne kanskje kunne være interessert. De har ligget i garasjen i 6 år nå, selv brukte jeg dem på en chevrolet en liten stund. Før det ble de brukt på en BMW, usikker på hvilke model. det er 17" felger. Bredden er jeg usikker på. Det står 215 dekk på to av dem, og 225 og 235 på de to andre. Dekkene er slitt. Om de er orginale AC Schnitzer felger vet jeg ikke. På baksiden står det O.Z. Racing og AC Schnitzer, Germany. Se bilde. Alle felgene trenger sårt en grundig vask og polering. Gjør man dette så tror jeg de skal bli rett så blanke og fine. Den ene felgen har tre små sprekker på baksiden. Se bilde. Kan hende dere må zoome inn for å se det. Felgene fungerte tipp topp da jeg tok dem av så jeg regner med at de fortsatt gjør det. Jeg vet ikke hva prisen så disse vil være. Er du interesert så kom med et bud så kan vi sikkert bli enige. Takker for forslag til pris også, hvis jeg ikke får solgt dem her så kanskje jeg får annonsere dem i avisen eller noe. Bare spør hvis du lurer på noe. Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 hvor er bildene..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten0 Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 Nå er bildene her. Jeg hadde vist gjort noe feil. Men nå er det i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Hvor i landet? En tusing pluss frakt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten0 Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 De befinner seg i Telemark. Men jeg tror ikke jeg gidder å sende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Har sendt deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Kan du sende meg en melding? Så kansje vi kan gjøre handel i dag 45 81 38 82 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå