Gå til innhold

Solgt

morten0
 Share

Anbefalte innlegg

Felgene er solgt

Hei. Jeg lurte på å selge mine gamle AC Schnitzer felger. Håpet at noen her inne kanskje kunne være interessert. De har ligget i garasjen i 6 år nå, selv brukte jeg dem på en chevrolet en liten stund. Før det ble de brukt på en BMW, usikker på hvilke model.

det er 17" felger. Bredden er jeg usikker på. Det står 215 dekk på to av dem, og 225 og 235 på de to andre. Dekkene er slitt. Om de er orginale AC Schnitzer felger vet jeg ikke. På baksiden står det O.Z. Racing og AC Schnitzer, Germany. Se bilde.

Alle felgene trenger sårt en grundig vask og polering. Gjør man dette så tror jeg de skal bli rett så blanke og fine. :) Den ene felgen har tre små sprekker på baksiden. Se bilde. Kan hende dere må zoome inn for å se det.

Felgene fungerte tipp topp da jeg tok dem av så jeg regner med at de fortsatt gjør det. Jeg vet ikke hva prisen så disse vil være. Er du interesert så kom med et bud så kan vi sikkert bli enige. :D

Takker for forslag til pris også, hvis jeg ikke får solgt dem her så kanskje jeg får annonsere dem i avisen eller noe.

Bare spør hvis du lurer på noe.

Ha en fin dag.

xqfvh2f1z8yohwtxlyoy.jpg

razjvy3v88t9l3y9qg8n.jpg

1b5croqglr6mzdb71unk.jpg

k88tha780hac8sitlxqq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...