Simmelim Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Hei. Har fått endel steinsprut på frontfanger og panser. Lurer på hva som er best å gjøre med dette? Har en lakkstift som jeg kan legge på merkene. Eller burde jeg sette den inn til lakkering? Er det noe beskyttelse man kan bruke da etter den er lakkert for at jeg ikke skal få så mange merker igjen? Vet ikke hva dere andre inne på forumet gjør med slikt? Håper på nyttige svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Her er en grei liten guide. Han fikk det ganske perfekt. http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... hp?t=20127 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 hadde jo vært greit på norsk da mange av de tingene han bruker ikke finnes for oss her hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Genialt.. da har jeg noe å gjør på denne våren også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 hadde jo vært greit på norsk da mange av de tingene han bruker ikke finnes for oss her hjemme Bare å bestille fra utlandet, mye billigere enn å kjøpe i Norge. Ofte 1/2 pris eller mer. Her f.eks http://www.elitecarcare.co.uk/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 skjønner ikke helt hva han gjør. Han legger på lakk og så pusser med pussepapir og vann? og så bare polerer han? det hadde aldri funka på min. får ikke vekk slike pusseriper med polering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 skjønner ikke helt hva han gjør. Han legger på lakk og så pusser med pussepapir og vann? og så bare polerer han?det hadde aldri funka på min. får ikke vekk slike pusseriper med polering.. Her er det snakk om vannsliping, med påfølgendes polering med diverse slipemidler. Dette er ikke noe du begynner på selv, hvis du ikke har peiling på hva du gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 okey, men hva vil det koste å få fiksa slikt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 send det til lakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå