OverKill Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Alt av følere følger med. Spør likesågodt med en gang, er prisen prutbar?
Bimmer327tic Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 Er ikke alle prisantydninger det?
OverKill Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Er ikke alle prisantydninger det? Kommer an på hvem en spør, hehe:)
Bimmer327tic Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 Ja det er sant. Kan vel gå litt ned i pris hvis jeg får solgt den litt kjapt. Skulle helst hatt den ut av bilen så jeg får pussa ned motor-rommet og lakkert der før den nye kommer nedi.
OverKill Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Ja det er sant. Kan vel gå litt ned i pris hvis jeg får solgt den litt kjapt. Skulle helst hatt den ut av bilen så jeg får pussa ned motor-rommet og lakkert der før den nye kommer nedi. OK, får prate litt med meg selv om det! Hehe:)
Clerion Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Jeg skal også ta en samtale med meg selv om dette, mulig jeg er intr også (= Gir deg ett svar mest sansynlig i morra, mulig jeg kan hente på onsdag eller torsdag. Må bare finne ut om det faktisk ER mulig, ringer BT i morra og hører hva de har å si.
danielo Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 er motoren solgt? har du kjørt med datasprut eller kun dyser?
Bimmer327tic Skrevet April 17, 2009 Forfatter Skrevet April 17, 2009 Har den enda. Har kjørt med større dyser og chip som er laget for dette oppsettet.
Clerion Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Ooooom jeg vil fjerne turboen. Hva skjer sidend en er ned-dreid, har større dyser og chip?
Bimmer327tic Skrevet April 18, 2009 Forfatter Skrevet April 18, 2009 Skjer vel ikke så mye. Du kan få med de orginale dysene og chipen hvis jeg ennå har det liggende. Motoren er tatt ut av bilen nå og står på en palle.
danielo Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 har du ett nummer jeg kan nå deg på. er intressert har du ett bilde av motoren?
Clerion Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Skjer vel ikke så mye. Du kan få med de orginale dysene og chipen hvis jeg ennå har det liggende.Motoren er tatt ut av bilen nå og står på en palle. Orginale dyser har jeg (= HAr en orginal m20b25 liggende som trenger overhaling Men du mener ikke jeg vil få noe effekttap pga komp`n? Hvordan stand er motoren i bortsett fra toppakninga? Tatt no overhaling på den?
Bimmer327tic Skrevet April 19, 2009 Forfatter Skrevet April 19, 2009 Jeg merket ikke noe særlig tap pga. kompresjon. Er jo tross alt ikke så mye mindre enn orginalt på denne (er vel rundt 9.0:1 eller noe?). Har som sagt byttet kam, vippere, akslinger til vippearmer, olje rør i toppen, vannpumpe, clutch, fordeler, rotor, pluggledninger og reg. reim når jeg satte på turboen. Kjørte med den i 3 måneder etter dette så ble den parkert for vinteren. Tok meg en tur med den i mai og siden har den stått grunnet bremseskiver som er utrolig skeive. Tikket litt når jeg startet den sist så ventilene må nok justeres. Har ikke hatt av toppen så jeg kan ikke si med sikkerhet at stemplene er dreid ned. Dette var noe forige eier sa til meg, men alt annet han sa stemte så jeg regner med det var en ærlig kar. Mulig det er mls pakning eller noe, men kompresjon er ihvertfall 8,5 (ifølge biltema måleren min). Fant for så vidt org. dysene og chipen så dette følger med
Kimmen Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 hmmm virker på meg som du kun har målt kompresjonstrykket, ikke kompresjons forholdet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå