e30powah Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 hvordan får av e36 front fanger? hvor er alle skruer osv? noen som kan forklare?
Springsteen Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Under listene er det 2(?) skruer, og så er det noen i innerskjermene Lette å få av står på skinner, så mer eller mindre å bare dra den av etter skruene er ute.
e30powah Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 takk skal du ha var egentli det eg tenkte meg men vill bare høre:)
Olelink Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 som over men legger til at det er 4 muttre under lista. trenger en 13mm kopp og skralle samt 8mm kopp og skralle inne i hjulbuene. Er vel 2 på hver side inne i hjulbuen. Samtidig sitter den kanskje i underkant. Det sitter en plastplate som binder sammen fangeren og innerskjærmen (lokariskjærmen) på hver side, også her er det 8mm kopp og mini skralle som gjelder. En skru i hvert hjørne av fangeren. Så er det bare å dra den rett av.
Springsteen Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 som over men legger til at det er 4 muttre under lista. trenger en 13mm kopp og skralle samt 8mm kopp og skralle inne i hjulbuene. Er vel 2 på hver side inne i hjulbuen.Samtidig sitter den kanskje i underkant. Det sitter en plastplate som binder sammen fangeren og innerskjærmen (lokariskjærmen) på hver side, også her er det 8mm kopp og mini skralle som gjelder. En skru i hvert hjørne av fangeren. Så er det bare å dra den rett av. Bra noen er litt mer grundig i forklaringene sine enn meg Ledninger fra eventuelle tåkelys kan også være lurt å koble bra før en sliter for mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå