Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan annbefale BMW verksted i Bergen (bortsett fra Jæger Sentrum)?

Har hørt veldig mye bra om folkene på Autoteam, noen som har brukt dem?

Skrevet

EDIT: Innlegget mitt var noe krenkende og kunne tydeligvis spores til den aktuelle personen. Dette beklager jeg, og den delen av innelgget er nå fjernet.

skal du bytte bremser kan du gå til nesten hvem som helst. kanskje dem til og med husker å monterer ny slitasjevarsler (noe de fleste ikke gjør). skal du bytte hjul/dempere osv. kan du gå til stort sett hvem du vil.

skal du gjøre noe som innebærer elektronikk vil det være lurt å gå rett til jæger. blir ofte billigst slik.

Skrevet

Absolutt gjør det selv verkstedet ved møllendahl har reparert flere av mine kompisers bmw'er. Mange som virker litt skeptiske til de, vet ikke helt hvorfor, men de er faktisk dyktige. E som nylig skiftet toppakning til sin 318is for 6500kr. Eg av erfaring går aldri mer til jæger , fordi hvergang bilen min går ut derfra så er den blitt mer ødelagt.

Skrevet

bilrepratøren på sotra kan anbefales fra meg og mine kompiser bilig og bra eieren e tideliger jæger mekaniker så kan bmw ganske så godt

Skrevet

Joe, jeg blir særdeles skeptisk til folk som uttaler seg som du gjør... en bil blir ikke mer ødelagt av seg selv.. da må en mekaniker gjøre det... dette er noe en sier ifra om..

dog tror jeg heller det er du som ikke har visst om feilene før de ble påpekt..

Skrevet
Joe, jeg blir særdeles skeptisk til folk som uttaler seg som du gjør... en bil blir ikke mer ødelagt av seg selv.. da må en mekaniker gjøre det... dette er noe en sier ifra om..

dog tror jeg heller det er du som ikke har visst om feilene før de ble påpekt..

... hva får deg til å si dette ? har du fikset på bilen min hos jæger ?

ikke misforstå meg dette er bare en utfordring om at jæger må bli bedre siden de så å si representerer BMW her i hordaland. Fra et slikt verksted så forventer eg førsteklasses service, noe annet vil eg betrakte som tull.

Eg er ikke en bilmekaniker, men eg eier en BMW. Så når eg leverer bilen min inn til et merkeverksted så forventer eg at bilen skal bli fikset. Eg kan da umulig vite ka som feiler bilen min. Eg er jo bare føreren ..

Men til trådstarter så vil eg anbefale : bilreperatøren, virker som om verkstedet er drevet av enthusiaster, sånt liker eg. Ikke likt en eg kjente som var lærling hos jæger og som forteller meg at BMW er egentlig bare noen dritt biler.

Leverte bilen min inn hos jæger for to tre år siden med en sprukket ekspansjonstank. Ble fikset , men neste dag kom det røyk ut foran viste seg at slangen inn til ekspansjonstanken hadde sprukket av. Undersøkte og så at festene var blitt knekt av. Skiftet slangen selv og fikk den luftet skikkelig med trykktesting og det hele.

Andre gangen handlet om LMM'en , men det gidd ikke eg å skrive om for denne begynner å bli ganke lang ... ;)

Skrevet

Grunnen til at jeg startet denne tråden er fordi jeg har hørt om flere som har opplevd dårlig service men dog høyere priser hos merkeverksted.

Dette gjelder forøvrig også merkeverksted for Mercedes og Audi i Bergen.

Av en eller annen grunn så ligger dem ikke i toppskiktet når det gjelder kundetilfredshet og service.

Når det gjelder min mercedes så har den hatt sine servicer hos Autoteam Bergen, og der har det vært kjempe god service, og jeg har hørt at dem også har BMW mekanikere der, å lurer på om det er noen her inne som har brukt dem og er fornøyd?

Skrevet

sorry ot, vil bare svare joe raskt her..

Du skal selvfølgelig kunne forvente førsteklasses service fra et merkeverksted..koster jo såpass å ha bilen stående der så der er jeg helt enig.

Om mekaniker-tabber har ført til utlegg for deg er jo dette noe det aktuelle verkstedet bør ta ansvar for.

c-w203, om du er fornøyd med det dem har gjort med mercedesen din vil du nok også være fornøyd med bmwen.. har desverre ikke brukt dem selv, og kan derfor ikke gi noe konkret..

Skrevet

Må vel få slenge meg på å si at jeg er veldig fornøyd med bilreperatøren på sotra.

Prisen er ihvertfall ikke noe å si på.

Skal snart ut på Insp. II der tenkte eg

Skrevet

Bruker bare bilreperatøren på Sotra! Jeg har det så fint at de bare ligger 200 meter unna jobben min.

Er hyggelig service, ok priser, og flinke mekanikere med lang erfaring med BMW :)

Sikkert en grunn til at bmwccn har sine mekke kvelder der ute :)

Absolutt å annbefale!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...