Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er relativt fersk BMW-eiger, men har fra tidligere veldig gode erfaringer med bilreparatøren. Flinke folk og god service. kan anbefalles.

Har derimot mindre hyggelig oppfattelse av Jæger, vel og merke etter bare ett besøk. (Mulig eg har hatt uflaks...??)

For det første er det etter min mening uhyggelig lang ventetid, servicen er varierende, og som andre har nevnt tidligere i tråden, sender bilen inn for å fikse noe, og den kommer ut igjen med nye feil, som er et resultat etter arbeidet som er gjort der.

Venter pr dags dato enda på å få fikset opp i dette da det som nevnt er uhyggelig lang ventetid....

Skrevet

hehe har en kompis som kjøpte seg en 535d for to månder siden og var inne på jæger og klaget over suse lyd i fra taket viste seg at det var takluken som måtte justeres hahah di har fanden meg ødelagt taket og lyden har blit vere haha så igjen bilen blir sent inn for å fikse noe, og den kommer ut igjen med nye feil, som er et resultat etter arbeidet som er gjort der. hehe helt konge hehe det e jæger på sitt beste hehe no står bilen på blireperatøren pga eg sendte han der istedenfor jæger pisset

Skrevet

en 535d for to mnd sider? som du har sendt til bilreperatørene? da er det hverfall en bil som er utenfor garanti antar jeg? ettersom eneste måte å få noe dekket på garanti er å få et autorisert verksted (bmw forhandler) til å gjøre det..

Skrevet

var garanti sak men giddet ikke mer tul hehe ble ikke dyrt pga vi kjenner egentlig alle inne på bil reperatøren men det e sant var en garantisak

Skrevet

Eg har ikkje så positive erfaringa med bilreparatøren. Har vore mykje rot dei gongane eg har vore der. Men at det er flinke folk stemmer nok. Dette har vel meir med organisering/logistikk og gjere.

Men far min brukar autoteam og er godt nøgd der, riktignok mercedes, men trur ikkje det er noko problem med andre merker heller.

Skrevet
  e34_525tds skrev:
sorry ot, vil bare svare joe raskt her..

Du skal selvfølgelig kunne forvente førsteklasses service fra et merkeverksted..koster jo såpass å ha bilen stående der så der er jeg helt enig.

Om mekaniker-tabber har ført til utlegg for deg er jo dette noe det aktuelle verkstedet bør ta ansvar for.

..næmlig.. jæger er god på en ting og det e å selge orginal deler, men nå er jo gs-bildeler komt, så eg vet ikke eg. Etter mye frustrasjon om merkeverksteder begynte eg å fikse bilen selv og merkelig nok så har bilen min vært feilfri i nesten tre år at eg blir nervøs.

Skrevet
  c-w203 skrev:
Grunnen til at jeg startet denne tråden er fordi jeg har hørt om flere som har opplevd dårlig service men dog høyere priser hos merkeverksted.

Dette gjelder forøvrig også merkeverksted for Mercedes og Audi i Bergen.

Av en eller annen grunn så ligger dem ikke i toppskiktet når det gjelder kundetilfredshet og service.

Når det gjelder min mercedes så har den hatt sine servicer hos Autoteam Bergen, og der har det vært kjempe god service, og jeg har hørt at dem også har BMW mekanikere der, å lurer på om det er noen her inne som har brukt dem og er fornøyd?

Jeg har brukt Autoteam, og kan anbefalle det på det varmeste. Tok hovedservice der, og bytte av radiator.

Ble veldig overasket når jeg ringte til de ang. radiatoren. Det var i sommer, og jeg skulle bruke bilen på ferie. 1 uke før jeg skulle dra, så begynte radiatoren å lekke.

Ringte til mange verksteder, og nesten alle hadde ferie, eller ikke tid, men når jeg ringte til autoteam, så kunne jeg bare komme inn med bilen dagen etterpå, så byttet de radiatoren.

Prisen er heller ikke noe å si på. 750kr timen.

Skrevet

Jeg har for det meste benyttet Jæger, og er forsåvidt fornøyd. De er ihvertfall noenlunde rettferdig. Servicen er ingenting å utsette på, bortsett fra kø tid på tlf hos verksted:) Men mail er som regel besvart på 1 dag og det er bra.

Lang ventetid har de også, samt noe stive priser synes jeg.

Tenkte å forsøke sandven service nå når våroljeservicen på z4 skal tas,de kan umulig være dyrere enn jæger som tok 4 tusen for den jobben( noe som er sykt for oljeservice synes jeg).

Andre verksteder som er prøvd har blitt lagt ned, ingen overraskelser heller.

Skrevet
  TorErling skrev:
  c-w203 skrev:
Grunnen til at jeg startet denne tråden er fordi jeg har hørt om flere som har opplevd dårlig service men dog høyere priser hos merkeverksted.

Av en eller annen grunn så ligger dem ikke i toppskiktet når det gjelder kundetilfredshet og service.

Når det gjelder min mercedes så har den hatt sine servicer hos Autoteam Bergen, og der har det vært kjempe god service, og jeg har hørt at dem også har BMW mekanikere der, å lurer på om det er noen her inne som har brukt dem og er fornøyd?

Jeg har brukt Autoteam, og kan anbefalle det på det varmeste. Tok hovedservice der, og bytte av radiator.

Ble veldig overasket når jeg ringte til de ang. radiatoren. Det var i sommer, og jeg skulle bruke bilen på ferie. 1 uke før jeg skulle dra, så begynte radiatoren å lekke.

Ringte til mange verksteder, og nesten alle hadde ferie, eller ikke tid, men når jeg ringte til autoteam, så kunne jeg bare komme inn med bilen dagen etterpå, så byttet de radiatoren.

er det han polske i fabrikkgt?

Skrevet
  eriklepe skrev:
  TorErling skrev:
  c-w203 skrev:

er det han polske i fabrikkgt?

nei, men tror det er rett vedsiden av. De markedsfører seg egentlig som at de har mest peilig på mercedes, men tar andre merker og. Har hørt at de fleste der er X- allgaard mekanikere :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...