Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må rette opp camberen min foran. Er jo et veldig prishopp på universal k-sport til ferdige plater for E36. Hvordan er det å tilpasse disse universale til en tusenlapp? Tenker på det GS selger.

Passer pinneboltene rett i karosseriet f. eks? Har Bilstein sprint støtdempere.

Skrevet

Hei eg har nøyakti dette som du snakker om på min bil og det funker fint.. Einaste tilpassing er att du må borre opp hylsene "foringene" som fyller med til størrelsen på topp festet på demperen.. det variera frå demper til demper, så då må du ta skyvelære å måle..

Einaste problemet eg har me dei er att eg har eit stab stag forran eg ikkje får plass til pga att stabstag festa er heildekkande over dempertårnet.. det bygger litt opp så eg får ikkje stabstaget ned til dempertårnet.. Men det er nå berre og frese ut i stab staget så går det fint:)

Skrevet
Du mener avstiver mellom dempertårna i motorrommet?

Bestiller slike dempertopper jeg da. Høres jo greit ut å få til om det ikke er værre :D

ya nei det er berre å finne rette borren:) Beste er å ha ein sjikkeli maskin bårr som er fast montert med skrustikke.. Siden det er rustfritt stål du skall borre i.. men ellers er alt supert.. Ja avstiveren mellom dempertårna..men viss du skall ha det uten nåke arbeid er nå det barre å ha ein som går rundt tårna og ikkje dekker til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...