Big_AL Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Åsen passer det med ledningsnett når man bygger om fra en 320 til 325? hva er forskjellen på ledningsnettet? Jeg har forstått at det er forskjeller på ledningsnettet før og etter facelift. Bilen er en 86modell e30.
ehrnst Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 du må bygge om fra firkantet til rund motorkontakt, evt. bygge om til firkantet på b25'en som kanskje er det letteste da du bare trenger å klippe i motornettet og ikke i bilen.
Eksos Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Om du har 86 modell er du heldig og har den runde kontakten, så bare litt småmodifisering må til Selve kontaktene går rett inni hverandre..
Fliid Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Litt viktig å vite hva slags modell motor er. Ledningsnettet på motor må du ha, du kan ikke bruke det gamle 320 nettet på en 325 motor. Når det er snakk om 86 mod.
D.Toft Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 om du har det runde stikket, og skal inn med en m20b25 PRE faclift, så er dette bolt on. man trenger: jeg hadde en 86 modell, med rundt stikk. alt passet om man har alt. *motor med alt elnett fra motor til styreenhet, samt luftmengde måleren. *girkasse, da den motoren har 2 følere plassert der. og giroverføringen *mellomaksling, da den fra m20b25 er ca 2.5cm kortere. *eksos, da denne er dobbel hele veien, puster bedre. *diff, da den lille diffen raser relativt fort ved hard kjøring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå