<-BMWE46-> Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Har fått striper i det ene skinnsete, noen som vet om hvordan man kan få de fjerna eller gjøre de mindre synlige?
P.I.B Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Det finnes mange produkter som kan ordne dette, men det billigste er vel faktisk å bruke kiwi skokrem i samme farge. Har brukt dette på noen skinnseter tidligere, og det har fungert utmerket. Ikke sverter det i ettertid heller. Bruk den gamle typen skokrem, den forsvaret bruker... selges på de fleste butikker.
Anderslien Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Ikke finn på å bruk skokrem på skinnseter. Dette ødelgger skinnet. Over tid kan det bli helt jævlig. Jeg har farget opp igjen skinnet i to biler nå, siste var min 635csi. Jeg kontaktet en som driver å pusser opp møbler for folk. Han fikk nakkestøtta på bilen, og blandet farge etter den. Fikk grunning, farge og top finish. Også noen litt spesielle svamper. Veldig enkelt å påføre det selv, men er litt tidskrevende. Jeg fikk farge og alt jeg trengte for å farge opp hele skinninteriøret, for kun 1500kr. Har fortsatt igjen endel, som jeg kan bruke senere hvis det blir slitt igjen. Bruttern har gjort akkurat det samme, og det har holdt nå i 1,5 år uten å se noe slitasje komme igjen. Hvis du vil, kan jeg skaffe farge og sånt til deg hos samme karn, men da er du nødt til sende meg nakkestøtten eller et eller annet så han får blandet farge.
<-BMWE46-> Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Ikke finn på å bruk skokrem på skinnseter. Dette ødelgger skinnet. Over tid kan det bli helt jævlig. Jeg har farget opp igjen skinnet i to biler nå, siste var min 635csi. Jeg kontaktet en som driver å pusser opp møbler for folk. Han fikk nakkestøtta på bilen, og blandet farge etter den. Fikk grunning, farge og top finish. Også noen litt spesielle svamper. Veldig enkelt å påføre det selv, men er litt tidskrevende. Jeg fikk farge og alt jeg trengte for å farge opp hele skinninteriøret, for kun 1500kr. Har fortsatt igjen endel, som jeg kan bruke senere hvis det blir slitt igjen. Bruttern har gjort akkurat det samme, og det har holdt nå i 1,5 år uten å se noe slitasje komme igjen. Hvis du vil, kan jeg skaffe farge og sånt til deg hos samme karn, men da er du nødt til sende meg nakkestøtten eller et eller annet så han får blandet farge. Har ikke tenkt og bruke skokrem heller Man løser kanskje problemet for en liten stund men kan ikke forstå det hjelper over tid. Hørtes innterresant ut, men skal sjekke ut om det finns andre produkter som tar det, hvis ikke kontakter jeg deg Anderslien Har du bilde av før og etter at du behandlet skinnsetene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå