muskla Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 noen med erfaring fra biltema eller torshov sotfilm?? kvalitet, bobler, riper, enkel å montere etc etc
Luftwaffel Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Den mørkeste til biltema er faktisk bedre å jobbe med enn bilextra sin. Veldig bra er den ikke, men beste av "billig" merkene.
GiljeN Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 er enkel å montere å billig men riper er problemet her..men det kommer av den sjipe skrapa som følger med..
muskla Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 er enkel å montere å billig men riper er problemet her..men det kommer av den sjipe skrapa som følger med.. vil tro man unngår å ripe opp hvis man bruker masse vann og er veeeeldig forsiktig, eller?
Hoem Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Ikke med en så tynn film som det biltema har.. Skikkelig film er mye stivere
GiljeN Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 får nokk kjøpt av de som driver med det men jeg vett og at viss du kjøper 100m av "importrøren" så vil det komme på et par 1000kr.. vil nokk fort bli en del kr av sote "butikkene" og..og viss du ikke har erfaring med soting så vil de pengene fort være bortkasta
muskla Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 ja rikti.. har funnet en del sotfilmer på BSbildeler da som er litt dyrere og med sannsynligvis bedre kvalitet.. tror jeg går for dem jeg, og eneste måten å lære seg å sote på er å gjøre det selv
evydaman Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Hvis du skal lære deg å sote selv, er det vel en fordel å begynne med det rimeligste produktet siden det mest sannsynlig kommer til å gå noen meter i søpla... har brukt biltema sin flere ganger, det går helt fint, bare man tar noen lag med papir (tørkerull) å bretter rundt den skrapen som følger med Resultatet blir like bra som den 3M filem jeg kjøpte til en formue.. eneste fordelen med den var at man kunne varme den med hårføner, så krympet den.. Og det er jo veldig greit om man skal sote en rute med stor "bøy" i.
muskla Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 okey, høres kjempebra ut har ingen kraftige bøyer jeg så det går bra det
D.Toft Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 50 kr filmen fra biltema er eg fornøyd med... den er tykk og god. ingen lim, er vakum.. ypperlig til å begynne med.. denne filmen klarer du å legge selv... vask rutene godt, bruk KUN VANN under montering av film.. såpe kan gi bobler og stygge film mellom ruten og filmen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå