Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hey.

jeg har kjøpt et H&R cup kit comfort 35/15 til min e36 på www.brems.no.

samme pris som du fant. har ikke montert enda så kan ikke svare på hvordan kjøre egenskapene blir. krysser fingra å håper det ikke er for stivt eller slappt =P

Skrevet
hey.

jeg har kjøpt et H&R cup kit comfort 35/15 til min e36 på www.brems.no.

samme pris som du fant. har ikke montert enda så kan ikke svare på hvordan kjøre egenskapene blir. krysser fingra å håper det ikke er for stivt eller slappt =P

Når skal du montere det da? si gjerne i fra når du har gjort det :)

føler jeg ikke kan ha noe mer senk her hvor jeg bor.. Det er ofte bakken har lyst å slikke litt på understellet mitt :P

Men vet ikke hvordan det ser ut med 40/15 i "reallife" da jeg kun har sett bilder på nettet.. Noen her som har bilder av e36 med mer senk? :)

Skrevet

Ser mer ut som kanskje 70mm foran det der :wink: Men er pent når det er lavt.

40/15 er en "funksjonell" senk som gjør at bilen ser litt lav ut, men man bevarer veldig mye fremkommelighet.

60/40 blir litt lavt bak i forhold til foran etter min mening (ja, er bare 5mm forskjell forholdsmessig i forhold til 40/15, men bilen ser veldig lav ut bak samtidig som den ikke er "veldig" lav foran)

60/30 er nok den fineste senken etter min mening av de "orginale" settene. Fremdeles litt fremkommelighet, samtidig som den er passelig lav foran i forhold til bak

Skrevet

IMG_4216.png

70/40... :-P

ang felger, så vil jeg nok tro at det blir trangt med mer enn 8x18 et35, men har du 8.5x18 et41 eller noe, vil det jo bli trangere innover...

så så senk går nok på bekostning av bredde...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...