Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Øh, snakker dere om samme bil? Å sammenligne en E46 til 210k med en E36 til 99k blir noe teit.

Noen av tingene på NAF-testen så ikke bra ut, men så kan man sikkert diskutere hvor bra en NAF-test er også.. Jeg synes uansett at dette ikke virker som noe røverkjøp akkurat.

Evolution; det er veldig forvirrende når du endrer innlegget ditt så mange ganger...

Jeg tenker sånn: Hvor mye ville jeg gitt for en 10 år gammel bil som har gått nesten 150000 og ikke er et samlereksemplar. Jeg ville gitt langt mindre enn 210000, mye annet tøft å kjøpe for de pengene. Men bilen er ikke ubrukelig, kan sikkert bli bra med en del fiks.

Skrevet

Ville ikke ha kjøpt denne bilen nei, delvis opplakkert tyder på at den har vært krasja med de problmer det medfører.

Vann i vognbunn, kan være lekkasje på varmeapparat register.. ?

Ikke rart bilen går dårlig med så slett service og vedlikehold.

Skrevet

Jeg ville tatt bilen med til et merkeverksted og fått en tilstandsrapport, og et prisoverslag på reperasjoner av det denne avdekker. Samtidig ville jeg fått et prisoverslag på servicen.

Jeg kjøpte nettop en 320 dat 2001, som tilsynelatende var strøken og godt vedlikeholdt, med komplett servicehefte. Jeg jobber med bil, og anser meg som over gjennomsnittet bilkyndig, Men jeg har allikavel endt opp med en påkost på ca 30000 Inkl. en inspection II for å få bilen i den stand jeg ønsker å ha den. ( Jeg hadde mine mistanker, og tok heldigvis dette med i beregningene da jeg forhandlet prisen :D ).

Men det jeg vil frem til er at du kan sikkert få en grei bil her, men få noen som har greie på det til å hjelpe deg med en tilstandsrapport. Når det gjelder pris, så vet jo de fleste her på forumet at de varierer noe veldig på BMW'er.

Hvis du kan få en bil i god stand til en pris du er førnøyd med, så er vel det det viktigste.

Lykke til med bilhandelen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...