Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

egentlig være omvendt? skal helst være rett da men er vanlig at det går ut nederst når den er senka fordi camber blir feil. ta en 4hjulskontroll eller still camber selv, veit ikke om du kan stille camber originalt på e28 men du får sikkert kjøpt ett sett, får det til e30 iallefall

Skrevet

skjedde dette plutselig eller ble det skjevt når du satt på sommerdekk? isåfall, sjekk om du har klart å få en senterring eller noe i klem i senter på felgen. dersom dette plutslig har skjedd uten videre, så legg deg under å se etter om en bærearm er av. ville ikke kjørt en meter før jeg fant ut av det ihvertfall. BTW: likte godt eksosopphenget ditt. :lol:

Skrevet

Hmz.. jeg kjøpte bilen med borbetfelgene på, la ikke merke til skjevheta før jeg la inn bilde av bilen på pcen.. har heldigvis ikke kjørt lange biten med bilen, så får skru av felgene imorgen å se.. tror det er likt på den andre siden også.. om det er slikt på begge sidene må det være no rart med bakakslinga tror nå jeg..

Skrevet

humper det når du kjører da? kanskje felgnavet er ødelagt.. lite trolig men:P

må jo være noe helt feil med fjæringene der bak, vet ikke åssen det er med e28 men er helt klart at det er noe alvorlig feil her. jekk den opp i bak kant, skru av felgen og se etter om det er noe slakke eller om fjørbein elns er bøydvekk, kommer ikke på andre ting;)

Skrevet

Var hos en mekaniker idag.. ingen ting var galt med innpresset, bakakslinga osv. Alt så veldig bra ut ;)

Det han trodde var at det muligens kunne være en annen type dempere, at det kunne kanskje være 7-serie dempere.. men han ville avvente å se til jeg fikk senkefjerene, å se åssen det ble da.. han hadde tro på at det skulle rette seg og bli nogenlunde bra da. Han var litt usikker på om det at det manglet stabstag bak hadde noe å si.. kanskje noen her veit det?

Skrevet

Har en E28 selv. Var senket da jeg fikk den men satte på orginal fjører pga demperen foran var for lang så fjæra lå løst. :S

Med senkinga så camber någenlunde normal (litt negativ) ut men når jeg heva den ble den nesten som din er nå. Hvis du finner ut at du må bytte dempere så vil jeg anbefale Lowtec dempere fra schmiedmann. De koster 800kr stk og virker veldig bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...