oakland Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 De skjedde noe merkelig helt plutselig var de velig tungt å svinge på rattet på bilen min (e28 M535). Jeg såg i oljebeholderen til servoen og der var nivået for lite så jeg etterfylte olje men lite skjedde. Når jeg svinger helt over til venster og heilt over til høgre hører jeg at servopumpa går. Dermed tror jeg denne er i orden. Er de lut i systemet, er de mulig? de er ikke like tungt heile tiden å svinge. Når jeg f.eks svinger til høgre med ein gang er de tungt og jeg svinge, litt til og da er de lett å svinge. Litt mer sving og de er plutselig tungt igjenn.
525i1991 Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 trenger ikke lufte servo. du snakker om at det var lite nivå? det er sikkert en liten lekasje slik at du ikke får nok trykk. da vil det heller ikke lekke før den har påkjenning om lekasjen er liten nok. hmm....usikker da;) mulig jeg er helt på jordet.
e34<3 Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 eg har en kamerat som også har en e28 med same probleme.. men så langt eg vet så har han ikje funnet ut av det. men kan jo prøve å gi en lyd fra meg om han finner det ut
oakland Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 ja takk. Jeg setter pris på alle svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå