Ding Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Hei, kjøpte meg bil for ca 1,5mnd siden =) Såg noen filmer på youtube.com av eisenmann eksos til 320d. Spm mitt er da: Noen som vet om noen i norge som skaffer slik eksosanlegg til bra pris? lr er det like greit å bestille fra http://www.eisenmann-technik.de/ ? http://www.youtube.com/watch?v=m9GD1RID ... re=related Legger ut noen bilder av bilen min:
Richie85 Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 grom børse! Eisenmann får du kjøpt hos www.schmiedmann.no
Ding Skrevet April 18, 2009 Forfatter Skrevet April 18, 2009 Takk takk Veldig fornøyd med bilen! fikk mail av koed i dag at dei var utsolgt for shadowline nyrene som e hadde bestilt... får ikke inn på lager før sensommeren.... litt kjipt! er slik Harman/Kardon pakke i bilen. har leita etter Suben bak i bilen, men finner ikke den?? lurte på om e skulle bytte ut elementet og få enda mere bass i bilen.. selv om det egentlig er veldig bra lyd i bilen!
Ding Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 Montert nytt luftfilter på bilen i dag, K&N Filter.. blei ikke så mye forandring på lyden.. men gammle filteret var svart og tett, klart til å byttes ut! bare Nyre og potte igjen no
Mean Machine Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Monterte du filteret i boksen, eller monterte du et åpent? Merker du noen forskjell i effekt?
Ding Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Monterte filtere i boksen, kan ikke si at e merka noe stor forskjell... men må jo til med chip senere tenkte e
Jørgen Lie Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Herlig bil liker den første facelift fronten godt.! Ser bedre ut med blinklys som går oppover i stedet for nedover..
EirikL Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Clubsport-splittere vil gjøre susen på en ellers strøken bil Kunne godt ha hatt en sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå