axor Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 kjørte meg en tur med e34en min, hadde litt hardt gasspådrag i noen svinger, motoren var varm og slik, men når jeg slakket ned tempoet mitt, og kjørte hjemover. Var det som om noe løst slo under bilen, kjente det i gulvet rundt pedalene, sjekket under bilen når jeg kom hjem, ingenting var løst og ellers var den helt fin. Hva kan dette skyldes? Kjell-Inge
stfoer Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 kjørte meg en tur med e34en min, hadde litt hardt gasspådrag i noen svinger, motoren var varm og slik, men når jeg slakket ned tempoet mitt, og kjørte hjemover. Var det som om noe løst slo under bilen, kjente det i gulvet rundt pedalene, sjekket under bilen når jeg kom hjem, ingenting var løst og ellers var den helt fin. Hva kan dette skyldes? Kjell-Inge[/quote Du bør se over eksosanlegget. Kan være et oppheng etc som er løst.
axor Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 så når bilen sto på tomgang, var ingenting som flytta seg som jeg så, men merka ikke noe når jeg kjørte til skolen, får sjekke når jeg kommer hjem igjen. Det som var rart er at det ikke kom noe dunking når jeg slapp gass og gav brått pådrag, men den kom bare i hytt og pinevær, var ikke noe skikkelig smell eller noe.. takker for svar:)
DStraX Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 hadde en lignenede sak med min bil.. når jeg ga på litt hørte jeg en dunkelyd og kunne kjenne det i gulvet. hos meg var det eksos annlegget som var borti avstiverstaget under bilen. jeg hadde gjort en litt for kjapp jobb når jeg hang opp eksosen så den var litt borti der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå