Eilerleo Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Hei!! Er det noen her som vet litt om bmw E32. Jeg har en. Jeg fikk pludselig problemer med det tekniske. På selveste kjøre compuder begynte det å lyse rødt. Det lyse rødt der det står limit og code. Og vindusvisker centrallås og vindusheis bare slutta å virke. Er det noen som kan hjelpe meg..
Tom K Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 På min så ble det mye krøll med feilkoder og vinduspusser, her var det kretskortet i instrumentene som hadde gått hjem til jesus, kjøpte nytt på ebay med 3 års garanti, kom på 1100,- inkl frakt tror jeg, nå er alle problemene borte på min, men det bør jo ikke være samme feil på din selv om dette visstnok er veldig vanlig.
Tom K Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Du finner litt info her også http://bmwe32.masscom.net/johan/dash_ca ... _caps.html
Eilerleo Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 På min så ble det mye krøll med feilkoder og vinduspusser, her var det kretskortet i instrumentene som hadde gått hjem til jesus, kjøpte nytt på ebay med 3 års garanti, kom på 1100,- inkl frakt tror jeg, nå er alle problemene borte på min, men det bør jo ikke være samme feil på din selv om dette visstnok er veldig vanlig. Hei å takk for tipset. Jeg har fått forklart av mbw at det er ei sikring som sitte under panser. som ser litt spesiell ut. Men der fant jeg ingenting. Så hørte jeg den satt under bakseteret. Den ska vist nok se litt spesiell ut. ei lita plate med to hull i. Kan ikke finne noe jeg. Å dette skulle og være et vanlig problem som gjorde at C lås vindusvisker og vindusheis bare brå stoppa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå