johnerik Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 har ein g30 ambulanse heile greie bil uten vinduer har begynt å rigga t me ein sofa baki så d blir god øl bil gangstercap, frontspoiler, extra lys,ganske tøffe alufelger , lekasje i bremsekraftforsterker men har extra kan skifta den hvis du e kjappe.. elektronisk kasse me hjerne står i å virke perfekt uten lekk . menn.... motoren stoppte her om dagen tror d bare va fordi eg va nesten tom for diesel å d må ha komt någe graps i fra bunnen på tanken.. ska se på d i dag faktisk. ønske egentlig å bytta i ein eller aen mc eller ein kjekke bmw motor eller et eller aent kom me bud .. einaste så må fixas utenom d så står e styrekula høyre framme. dette e billigt løp å kjøp eller någe;) god arbeids bil eller øl bil
Pes Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 hey, få lastet inn noen bilder her da vel Jeg digger de Vanene der, vurderer sterkt å kjøpe meg en. hva skal du ha for denne da? åssen stand er den sånn i forhold til å kjøre langt med? BILDER!!!
johnerik Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 tja tenkte ein plass rund 15 men bud å bytte e eg jo me på
johnerik Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 ska se om eg kan fixa någe bilder i mårå
Kentii Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Hei. Ja hadde vært fint med noen bilder=) har selv en g30 som jeg å en kammerat driver og restaurerer. Vet du åssen gir kasse det er? er det en 4L60E eller 4L80E?? Har noe trøbbel med girkassen som er i nå og det er en 4L80E=)
Hylland Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Kom med bilder... eg er svæææært interessert... Kor langt har denne gått? Kor i landet helde du til?
Pes Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Hei.Ja hadde vært fint med noen bilder=) har selv en g30 som jeg å en kammerat driver og restaurerer. Vet du åssen gir kasse det er? er det en 4L60E eller 4L80E?? Har noe trøbbel med girkassen som er i nå og det er en 4L80E=) Sitere denne jeg.. egentlig bare fordi jeg begynte å lure på om du solgte den i deler? den står vel hel og er kjørbar? PS! Kom med noen bilder da vel
johnerik Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 har desverre ikje fått tatt någe bilder ennå dr e så mye å jør på jobb .. men di komme d e 4L80E meine eg ja bilen e heile
Pes Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 hmm ja ok... men ut i fra dialekten din å dømme så vil jeg si at du bor langt nord i landet, stemmer det?
Tsbusa Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 hmm ja ok... men ut i fra dialekten din å dømme så vil jeg si at du bor langt nord i landet, stemmer det? Tipper han bor i Rogalands distriktet, eller sørover mor kr.sand.
johnerik Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 holde meg i stavanger eg norges midt punkt hehe eller kansje ikje hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå