Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ein g30 ambulanse heile greie bil uten vinduer har begynt å rigga t me ein sofa baki så d blir god øl bil ;) gangstercap, frontspoiler, extra lys,ganske tøffe alufelger , lekasje i bremsekraftforsterker men har extra kan skifta den hvis du e kjappe.. elektronisk kasse me hjerne står i å virke perfekt uten lekk . menn.... motoren stoppte her om dagen tror d bare va fordi eg va nesten tom for diesel å d må ha komt någe graps i fra bunnen på tanken.. ska se på d i dag faktisk. ønske egentlig å bytta i ein eller aen mc eller ein kjekke bmw motor eller et eller aent kom me bud .. einaste så må fixas utenom d så står e styrekula høyre framme. dette e billigt løp å kjøp eller någe;) god arbeids bil eller øl bil ;)

Skrevet

hey, få lastet inn noen bilder her da vel :D

Jeg digger de Vanene der, vurderer sterkt å kjøpe meg en. hva skal du ha for denne da? :) åssen stand er den sånn i forhold til å kjøre langt med? :) BILDER!!! :P

Skrevet

Hei.

Ja hadde vært fint med noen bilder=) har selv en g30 som jeg å en kammerat driver og restaurerer. Vet du åssen gir kasse det er? er det en 4L60E eller 4L80E?? Har noe trøbbel med girkassen som er i nå og det er en 4L80E=)

Skrevet
Hei.

Ja hadde vært fint med noen bilder=) har selv en g30 som jeg å en kammerat driver og restaurerer. Vet du åssen gir kasse det er? er det en 4L60E eller 4L80E?? Har noe trøbbel med girkassen som er i nå og det er en 4L80E=)

Sitere denne jeg.. egentlig bare fordi jeg begynte å lure på om du solgte den i deler? den står vel hel og er kjørbar? :)

PS! Kom med noen bilder da vel :)

Skrevet
hmm ja ok... men ut i fra dialekten din å dømme så vil jeg si at du bor langt nord i landet, stemmer det? :)

Tipper han bor i Rogalands distriktet, eller sørover mor kr.sand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...