BMWentusiasten Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Hvor befinner denne delen seg? Grunnen til at jeg spør er at jeg ikke har ryggelys på bilen. Pærer en intakte og ingen sikringer har røket. Målte med prøvelampe, men det var ingen strøm til pæren så da må jeg jakte etter ryggelysbryteren... Hvor er denne? Hva kan gjøres for å fikse den? stor byttejobb? evnt pris? På forhånd tusen takk!
bimmer 3 Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 den sitter på girkassa, venstre side. du ser den hvis du legger deg under bilen. men prøv å riv litt i den se om det er dårlig kontakt, var det i min. gå på gsbildeler så ser du bryteren der å pris
BMWentusiasten Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 den sitter på girkassa, venstre side. du ser den hvis du legger deg under bilen.men prøv å riv litt i den se om det er dårlig kontakt, var det i min. gå på gsbildeler så ser du bryteren der å pris Del nr 8? http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/21915.gif Ikke gale med 90 spenn... Ser ut som høyre side i kjøreretning? blir forvirret når folk sier høyre/venstre da noen mener at høyre er sett forfra og andre i høyre i kjøreretningen... Noe annet som kan være årsak til dette problemet?
bimmer 3 Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 nei nr 15 på dette bildet. skru den ut å ta et voltmeter på hver av stikkene å trykk inn knappen/føleren, da ser du om den bryter å gir kontakt.
BMWentusiasten Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 tusen hjertelig... skal prøve dette... Det stod nemlig ryggelysbryter under bildet på det bildet jeg linket til...
Olelink Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 tusen hjertelig... skal prøve dette...Det stod nemlig ryggelysbryter under bildet på det bildet jeg linket til... Dere hadde vel bilde av to forskjellige girkasser Så det stemme nok at det er nr 8 på din tegning hvis din tegning er til din girkasse.
lamaro Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Man ser uansett ledningen som går inn på kasse, er lett å se. Hadde samme problemet på min. Hadde litt WD40 i kontakta så var problemet løst
BMWentusiasten Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 Stemmer Ole! Takker for råd folkens, skal prøve å få lirket litt i ledningene under der
-Marius- Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Jeg har skiftet den på min. Sitter på sjåførsiden av girkasssen.
BMWentusiasten Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 lett å komme til viss du hiver den på bukker? eller må man i grav eller heis?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå