DStraX Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 hei:) Jeg har hatt bimmeren i garasjen i vinter og nå må den på eu ok. bor på kolbotn nå så lurer på om noen vet om et verksted i nerheten hvor jeg kan få godkjent bilen? helst noen som er litt greie takker for svar Tim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
semmern Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Kvickstop ved McDonalds på Strømmen pleier å være hyggelige når jeg er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsen86 Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 NAF på trollåsen/mastemyr.. ved siden av Shell. men mulig de er litt sære da, ser kanskje for meg det peste meg for slitt frontrute! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 NAF er bra det. Og få pes for slitt frontrute er vel greit, mot lav kveldsol blir sikten borte. (Ta hintet ) Da er de i det minste oppegående og grundige. Det er nå ihvertfall de eneste som ikke tjener noe på å tilby utbedring av feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsen86 Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 helt enig i det jeg men han/hun ville ha noen som var litt ekstra greie fikk jeg følelsen av og de godkjennings stedene finnes jo også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DStraX Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 hei igjenn paulsen har rett her, bilen er ikke helt perfekt men ikke noe i veien for at den er trygg og kjøre. er forresten sykt teit at noen verksteder er utrolig pirkete på euok. har selv opplevd det... ting som at man må komme tilbake forde man ikke har refleksvest i bilen er bare tilbakeståenende! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Ta deg en tur til Larsen & Lindberg på Lambertseter http://www.gulesider.no/gs/companyDetai ... arch=false Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå