tikkakjell Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 snakka med gs bildeler i dag og dei sa at store diffen til e30 va lik den little til e34, va berre i skifte lokket bak. stemmer dette?? han meinte at nåken e34 525 hadde og den little diffen og, nåken som kan bekrefte dette? ringte deretter til ein bilopphogger som hadde ein eit par 520 stående og ein 525 men han viste ikkje om de sto liten eller stor diff på 525'en, er jo 8 bolter på den store diffen til e30 men kor manger er de i den store til e34?? er de lik diff på alle e34 uansett modell??
Ballder Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Skal vel kunne bruke 520 diff ja. Men om 525 noen gang kom med den lille diffen vet jeg ikke. Be dem sammenligne 525 med 520 diffen dersom den skal sendes i det minste. Kan vel også bruke diff fra e28 men om det er den største eller minste på dem vet jeg ikke.
tikkakjell Skrevet April 17, 2009 Forfatter Skrevet April 17, 2009 ska ringa i måro å få dei på kaldheims bildeler om å ha klar diffen til eg komme til dei på mandag, så tar eg berre med den eg har nå for å vere sikker på at dei er like utenom bak lokket. men eg bør vel kjøpe meg ein ny pakning til bak lokket, eller??
verticalescape Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Du kan kjøpe ny pakning, men flytende pakning funker også bra, og er lettere å få tak i
kje Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Du har sikkert allerede funnet ut av det, men til din e30 kan du benytte samme diff som e34 520i og samtlige e28 mener æ å huske. Skiftet nemlig nettopp til sperrediff på min e34 520i. Hentet fra en e30 525i og funker fjell Vil anbefale å ta en utvendig rens av diffen når du først har den i labben. Skift også pakning og diffolje i samme slengen... Baklokket flytter du enkelt og greit rett over. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå