Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen her som vet om foringene på bærearmen til e30 m3 passer på bærearmene til e36? Tenkte å kjøpe de eksentriske til e30 m3, og var på Bilsalongen å hørte, men de hadde ikke peil!

Skrevet

Bolt on.

Hm, hvem i hule pratet du med på Bilsalongen ? En lærling ? hehe, det er ett svar som du egentlig skal få rimelig lett fra de, for kunnskapen er stor på verksted og delelager.

Skrevet

Prata med, hm, husker ikke navnet hans. Han sitter på Ford egentlig. Så ikke rart han ikke hadde peiling. Viggo på Bmw sitt delelager, han hadde hatt svaret ; )

Skrevet
Vet noen?

de passer. men kjøp heller fra e36 m3 som er eks, de har hardere gummi. ikke noe merkbar forskjell, men hardere og sikkert noen kr billigere for alt til e30m3 er stein dyrt.

Skrevet
Ja mulig det var han :) Får opp der i morgen igjen da. Noen erfaringer med de foringene på e36?

Nei, ingen erfaringer selv, da jeg kun eier E30'r.

Men Ullsokk på forumet har montert eksentriske i Delrin (på E36) og powerflex sine får man vel eksentriske også? Burde da være ett tonn av erfaringer ute å går på forumet ; )

Skrevet

Har 2 sett med de standard foringene, men hørte at de fra E30 M3 som var eksentriske ga mye bedre selvoppretting og at den ble endel tightere.. 320 kroner for 2 stykker, med ccn rabatten tror jeg de koster.

Skrevet
Vet noen?

de passer. men kjøp heller fra e36 m3 som er eks, de har hardere gummi. ikke noe merkbar forskjell, men hardere og sikkert noen kr billigere for alt til e30m3 er stein dyrt.

Hm, kan dette bekreftes noen plass/ kan du henvise til andre som også deler denne meningen? Var nytt for meg, men interessant info : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...