gudmundsen Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 vurderer å kjøpe en 325TDS 97 mod noen med erfaringer om denne bilen? problemer elr skryt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Jeg kan bare uttale meg om motoren, og da i min e39 med automat som da blir en helt annen bil. Men jeg synes den føles ganske "gammel" i en ellers rimelig moderende bil. Hvis dine erfaringer med diesel er fra nyere dieselbiler vil du merke at den er ganske annerledes og har en effektkurve som minner mer om bensinmotorer enn nyere dieseler. Dette føles ganske feil og rart når du sitter i en dieselbil. I tillegg er jo ikke dreiemomentet noe å skryte av, men det er mulig dette ikke har så mye å si i en mindre bil. På den andre siden vet jeg ikke om du finner noen bedre alternativer tl samme pris/lik årsmodell. Men du får vel ikke no annen diesel enn tds i e36 (1,8 og 2,5l) så da må du eventuelt over på bensin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå