LarsFromasj Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Hei! Trenger litt hjelp fra noen S50B30-kyndige mennesker her. I dag begynte jeg å merke opp ledningsnettet til S50B30'en min siden motoren min opprinnelig stammer fra en høyrerattet bil, og derfor skal få ledningsnett fra en venstrestyrt. Men så oppdaget jeg at på det venstrestyrte ledningsnettet mitt mangler jeg en kabel på motorens innsugsside. Denne er på det høyrestyrte ledningsnettet og går til tankutluftningsventilen. (Se bilder). Spørsmålet mitt er; Er denne plassert et annet sted på en venstrestyrt motor? Isåfall, hvor? Jeg drar kjensel på selve ventilen, TROR jeg. Men jeg husker ikke hvor den isåfall satt på den gamle motoren min, eller om den satt plassert et annet sted i motorrommet. På sprengskissene fra delekatalogen vises den ikke i umiddelbar sammenheng med plasseringen på den høyrestyrte motoren, men jeg skjønner ikke helt hva den tegningen til venstre er... hvor på motoren er dette? Bildene er altså tatt med innsug / plenumkammer demontert. Ventilen sitter helt nederst på blokka. Og her fra delekatalogen... Hva er dette som er tegnet "i bakgrunnen" til venstre her? Er det et gasspjeld?
Olelink Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Ja det som er tegnet i bakgrunnen til venstre skal være ett gassspjeld, men dette er jo som du selv sier en standard tegning som ikke er spesifisert til s50 motoren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå