gnmfr Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 318is turbo selges(vurderer) Vurderer nå og selge go bilen pga har mistet lysten til og fortsette var som å gå på ei dør, skikkelig drittlei liksom. bilen blir også brukt altfor lite selges med 15 tommere(både sommer og vinter) Tar det negative først og har NÅ HVIT panser som må tilpasses servopumpe lekker(til helga har jeg en annen) elvindu passasjerside går hakkvis ned(men ikke noe problem og bruke) mangler 2 stk m-tech lister på passasjerside alle buene er stygt valset+litt rust. Motor tusler og går fint(tikker litt) går ikke ordentlig på tomgang med en gang ved oppstart men ca 1 min så er den helt fin(rense tomgangsregulator??) bil gått 233 tusen største kjørecomputer. Autogage smoke series innvendig(4 innstrumenter) svart skinn hele veien med rift i pasasjersete alle klipps og div i takluke nye FK køningsport justerbart(hardhet og høyde) sota ruter onepice angleeyes full m-tech styling (kopi) dtm bakpotte ny eksos for en uke siden... Motorspecs står det under prosjektråden innbytte fult mulig, gjerne stasjonsvogn. Kom gjerne med hva du mener den er verdt.. bilder sier vel det meste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 vil gjerne vite sånn ca prisantydning,gjerne på pm!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Jeg starter med å by 35000kr. -Ronny- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 pris? 50 lapper var planen... trenger jo egentlig bilig stasjonsvogn og penger pga skal kjøpe leillighet årsavgift er ok og eu er ok i 2 år til foresten turbokit fra deg Men er veldig åpen for bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Jeg starter med å by 35000kr.-Ronny- Type veldig rolig start med andre ord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Hva med felgene, GS? Selger vel ikke de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Jeg starter med å by 35000kr.-Ronny- Type veldig rolig start med andre ord? ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Da var bilen trygt heim i gården min i Trondheim, kan virkelig anbefale GNMFR som selger, ærlig å hyggelig kar. Takk for handeln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Da var bilen trygt heim i gården min i Trondheim, kan virkelig anbefale GNMFR som selger, ærlig å hyggelig kar. Takk for handeln Nå må du skifte ut 8 reservehjul da.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 vær du sikker, 19" ska på, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Da var bilen trygt heim i gården min i Trondheim, kan virkelig anbefale GNMFR som selger, ærlig å hyggelig kar. Takk for handeln Nå må du skifte ut 8 reservehjul da.! 9.5x19 ET25 Tenker jeg skal senke den en 5cm til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Da var bilen trygt heim i gården min i Trondheim, kan virkelig anbefale GNMFR som selger, ærlig å hyggelig kar. Takk for handeln Nå må du skifte ut 8 reservehjul da.! 9.5x19 ET25 Tenker jeg skal senke den en 5cm til Se der ja.. Ble bra det der.!Faktisk nøyaktig samme felger som jeg har.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg