Morten P Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Fint om noen har ett bilde eller noe slikt, har kjøpt meg nye frontlykter så får ikke ut de gamle...!
en325ic Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 kjør ut luktespylern. ha en m6 bolt med en gummi hanske på så røkker du av dysa å putter skruen inn me hansken på får å ikke tømme spyleveske dunken. så tar du av lista som ligger under lykta begynner fra mitten av bilen å drar den av. så tar du av blinkelyset. enten er det en skrue der du løsner på eller så er det et klips dær! vist det er et klips så knekker disse lett. så tar du av alle stikk så løsner du bare de 2 skruan på toppen av lykta så løsner du skruan under lykta med en førlenger og 8mm kopp litn kopp 1/4" så er det bare å dra ut løkta
Morten P Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 så tar du av alle stikk så løsner du bare de 2 skruan på toppen av lykta så løsner du skruan under lykta med en førlenger og 8mm kopp litn kopp 1/4" mener med Stikk? , SÅ ER DET JEG EGENTLIG GLEMTE Å SKRIVE OVER, HVOR FINNER JEG DE TO SKRUENE NEDE? DE HAR TUSEN TAKK FOR SVARET:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå